Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، کنسرسیوم خط لوله انتقال گاز نورد استریم 2 از روسیه اعلام کرد: احداث خط لوله در آب‌های آلمان را به تکمیل کرده و کار بر روی این 2.6 کیلومتر خط لوله  را به اتمام رسانده است.

احداث این خط لوله با تهدیدهای تحریمی آمریکا متوقف شده بود.

این کنسرسیوم در بیانیه‌ای با اشاره به احداث خط لوله در منطقه اقتصادی آلمان نوشت: «ما این کار را تکمیلکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اوایل روز دوشنبه، اطلاعات پایگاه رهیابی کشتی‌ها ریفینیتیو ایکون نشان داد، کشتی روسی احداث خط لوله با نام «فورتونا» سایت احداث خط لوله گازی نورد استریم 2 در بخش آلمان در دریای بالتیک را ترک کرده است.

فورتونا در اوایل ماه جاری میلادی فعالیت بر روی این خط لوله را از سر گرفت. این خط لوله گاز را از روسیه به اروپای غربی با دور زدن اوکراین می‌رساند. کار بر روی این خط لوله به مدت یک سال به علت خطر تحریم های آمریکا متوقف شده بود.

این خط لوله که هزینه احداث آن 9.5 میلیارد یورو (11.6 میلیارد دلار) برآورد شده است، اروپای غربی را بیشتر به گاز روسیه وابسته می‌کند.

فورتونا قرار است ماه آینده ساخت خط لوله در آب‌های دانمارک را ادامه دهد.

این کنسرسیوم این خط لوله را با مدیریت شرکت گازپروم روسیه و شرکای غربی می‌سازد، تاکنون بیش از 100 کیلومتر از خط لوله را لوله‌گذاری کرده و 90 درصد پروژه تکمیل شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: آلمان خط لوله روسیه آمریکا نورد استریم 2 اوکراین احداث خط لوله خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر دوشنبه در نشست کارگروه شورای تأمین مسکن شهرستان با اشاره به اینکه تأمین مسکن مناسب از اولویت‌های دولت سیزدهم است بیان کرد: مدیران ادارات متولی بایستی روند اجرای طرح جوانی جمعیت را به عنوان یکی از اهداف مهم دولت، تسریع و تدابیر زیر ساختی با جدیت بیشتری در شهرستان دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه تا سوم خرداد باید به خانواده‌های سه فرزند به بالا هر هفته ۱۰۰ نفر زمین جهت احداث مسکن داده شود تصریح کرد: با محوریت حوزه بانوان فرمانداری شهرستان تا سوم خرداد ماه به خانواده سه تا چهار فرزندی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان زمین در هر هفته به ۱۰۰ خانواده‌ها واگذار و بنیاد مسکن نسبت گزارش عملکرد در این مدت اقدام و به فرمانداری ارائه کنند.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نباید تنها به تشکیل پرونده اکتفا کند بلکه پرداخت تسهیلات و احداث مسکن هدف است.

وی با بیان اینکه حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن باید در اولویت کاری تمام دستگاه‌ها قرار گیرد ادامه داد: تکمیل پرونده‌های متقاضیان و در اختیار قرار دادن زمین به آنها ضرورت دارد.

لطفی افزود: نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان وضعیت خود را در خصوص روند احداث مسکن مدد جویان تحت پوش هدف گذاری و همکاری و همراهی لازم جهت تسریع در روند کارها با ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن تنگستان داشته باشند.

وی اضافه کرد: به لحاظ اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان تاکنون هزار و ۸۰۰ نفر برای احداث مسکن روستایی در شهرستان معرفی کرده نیاز است نسبت به تکمیل ظرفیت ۲ هزار سهم روستایی شهرستان در زمینه احداث مسکن روستایی با معرفی افراد واجد شرایط تکمیل کنند.

فرماندار تنگستان از کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواستند تا نسبت به شناسایی افراد واجد تحت پوشش موضوع نهضت ملی مسکن اقدام کنند.

کد خبر 6085617

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • راه بی بازگشت پاکستان در تکمیل خط لوله گاز | سفر رئیسی صادرات انرژی ایران را تسهیل می کند؟
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • هشدار روسیه به غرب؛ در آستانه درگیری بین قدرت‌های اتمی هستیم
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری