Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت با بیان اینکه سند تحول قضایی، سندی پیشرفته است، گفت: نگاه‌های عمیق به آرمان‌های نظام و تحقق عدالت در این سند گنجانده شده است.

خبرگزاری میزان - علی ربیعی در نشست هفتگی خود با خبرنگاران گفت: امروز در ستاد اقتصادی دولت، افزایش تولید خودرو دنبال شد و طرح جامعی در زمینه صنعت خودرو در وزارت صمت در حال تدوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به روز صنعت پتروشیمی تصریح کرد: در این دوران گسترش صنعت پتروشیمی یکی از دستاورد‌های مهم بود. ۱۷ طرح پتورشیمی در سال ۹۹ انجام شده است.

سخنگوی دولت اضافه کرد: سند تحول قضایی سندی است پیشرفته که از این سند همه ما استقبال کرده و حمایت خواهیم کرد.   ربیعی ادامه داد: از نگاه بخشی به قوه قضائیه به نگاه هم افزایی سازنده موثر با سایر قوا و همچنین نگاه‌های عمیق به آرمان‌های نظام و تحقق عدالت در این سند گنجانده شده است. این سند همچنین مواجه فعال ایجابی در حکمرانی قضایی را مورد تآکید قرار داده است.   وی با بیان اینکه سند تحول قضایی به آزادی‌های مشروع توجه کرده است، گفت: شفافیت و همچنین پاسخگویی در محور کار این سند قرار گرفته است.   ربیعی با توجه به نزدیکی به زمان شهادت حاج قاسم سلیمانی در سال گذشته، خاطر نشان کرد: ما از اینکه قاتل شهید سلیمانی از صحنه سیاست کنار می‌رود خوشحالیم.

 

بیشتر بخوانید: مصرف آب، گاز و برق برای خانوار‌های کم مصرف رایگان می‌شود

 

تکمیل می‌شود/

برچسب ها: سخنگوی دولت دولت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی دولت دولت سند تحول قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تاسیس و توسعه تعاونی‌ها در راستای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد راضی جلالی درنشست بررسی تحقق و اجرای سند توسعه تعاون افزود: یکی از اصلی‌ترین راهبرد‌ها در جهت تحقق شعار سال موضوع در حوزه‌های مختلف از جمله شیلات، کشاورزی، صنایع تبدیلی و… گسترش تعاونی هاست.

وی ادامه داد: تولید، توزیع، بازاریابی و فروش با روحیه کار گروهی و کسب مهارت باید به بهترین شکل انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: الگوی کسب و کار در دنیا به شکل قدیمی منسوخ شده، و از روش‌های نوین با  ایجاد جهش اقتصادی  و مشارکت مردم استفاده کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه در یک نگاه/ از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی؛ از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  • «قاطعیت و همسان انگاری همگان در اجرای قانون»؛ استاد علیدوست: امام علی (ع) «قاطعیت» در اجرای قانون دارند
  • از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  • یک گام به نفع حقوق شهروندی
  • ضرورت تاسیس و توسعه تعاونی‌ها در راستای تحقق شعار سال