Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه این نهاد مقدس در برخورد با مفاسد با هیچ فرد یا دستگاهی مماشات ندارد، به آخرین اقدامات سازمان اطلاعات سپاه مازندران از دستگیری‌های اخیر در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسینم از ساری، سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست خبری دهه بصیرت در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اقدامات این نهاد امنیتی استان در مورد برخورد با مفاسد اقتصادی در استان مازندران، اظهار داشت: تا جایی که امکان داشته باشد در حوزه نظارتی که مربوط به سایر سازمان‌های مرتبط بوده سپاه دخالت نمی‌کند و در شرایط خاص که اقدامی صورت نگیرد وارد میدان می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از اقداماتی که سازمان اطلاعات سپاه کربلای مازندران در ماه‌های اخیر ورود جدی یافته ورود به پرونده شهرداری ساری بوده که منجر به دستگیری همه اعضای شورای شهر و شهردار و تعدادی از معاونان و کارکنان شهرداری ساری شده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه ورود سپاه کربلای استان به پرونده شهرداری و شورای شهر ساری به دلیل عدم ورود جدی دستگاه‌های نظارتی دیگری بوده است، تصریح کرد: تمام دستگیری‌ها با ادله و مستند و با نظر شخصی بازپرس پرونده انجام می‌شود. سپاه ضابط بوده و بازجویی‌ها با حضور بازپرس از دستگیرشدگان صورت می‌گیرد.

مسلمی با بیان اینکه در دستگیری‌ها هیچ مماشاتی با فرد یا گروه خاصی نداریم و دستگیری‌ها را نباید سیاسی قلمداد کرد، افزود: پرونده بررسی شهرداری و شورای شهر ساری همچنان ادامه داشته و برای این منظور بازداشت شهردار ساری برای ماه دوم با نظر بازپرس تمدید شده است.

جزئیات جدید از دستگیری مدیران متخلف شرکت گاز و شهرداری ساری/ به نکات قابل‌توجهی از اختلاس در شهرداری رسیده‌ایم+ فیلمرئیس کل دادگستری مازندران: یکی از عوامل شهرداری ساری بازداشت شدبازداشت شهردار ساری به همراه معاون مالی شهرداری به اتهام فساد مالی/ مشاهده تخلــــفات متعدد در شـهرداری ســـاری

وی با رد اظهارنظر برخی افراد در جامعه و خصوصا شهرداری ساری که اذعان می‌کنند، سپاه هنوز به سرنخ‌هایی از دستگیری افراد در شهرداری ساری و شورای شهر دست نیافته است، گفت: با کمال اطمینان باید خطاب به مردم بگویم که سرنخ‌های بسیاری از دامنه دستگیری‌ها و اختلاس‌های صورت گرفته در شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری صورت گرفته که در اسرع وقت اطلاع ‌رسانی خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه با اشاره به ورود جدی اطلاعات سپاه مازندران به پرونده شرکت بین‌المللی وارد کننده نهاده‌های دامی در استان، از دستگیری تعداد بسیاری از مدیران و کارکنان چند نهاد مرتبط در این زمینه خبر داد.

مسلمی افزود: هدف از ورود سپاه به این موضوع به واسطه کمبود نهاده دامی برای کشاورزان بوده و در این راستا افرادی که به صورت خودسرانه و غیرقانونی اقدام به فروش غیرقانونی و واردات نهاده‌های دامی در استان و کشور می‌کردند، دستگیر شدند. بررسی پرونده در این زمینه ادامه دارد و تا رسیدن به نتیجه کامل دست از پیگیری‌ها و رصدهای اطلاعاتی برنخواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه ارتباطات خارج از کشوری از سوی شرکت مورد نظر با تراست‌های اقتصادی کشورهای دیگر بوده که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد، گفت: هیچ موضوع جناحی و به نوعی برخورد سیاسی با شخصیت خاصی در این پرونده وجود نداشته است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه سازمان اطلاعات سپاه مازندران در بحث دستگیری چند تن از اعضای شورای شهر بابل با درخواست دادستان این شهر ورود کرده است، افزود: در مبارزه با فساد دست برنخواهیم داشت و با مدد حمایت مردم ارزشی و انقلابی از فعالیت‌های برخوردی خود با مفاسد اقتصادی دست برنخواهیم برداشت.

انتهای پیام/ 681/ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران شهرداری و شورای اطلاعات سپاه فرمانده سپاه شهرداری ساری شورای شهر دستگیری ها شهر ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند

به گزارش خبرنگار مهر، مصیب نظری رئیس شورای شهر بندرعباس در هشتصد و بیست و یکمین نشست شورای شهر بندرعباس که با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام برگزار شد، سپاه را شجره طیبه دانست و گفت: امروز آثار و برکات بسیج مستضعفین و سپاه در تمام دنیا قابل مشاهده است و این برگرفته از ابتکار حضرت امام (ره) است.

نظری با اشاره به سالروز شکست آمریکایی‌ها در صحرای طبس، گفت: این واقعه نشان می‌دهد که خدای ما مسلمانان از ناوها و جنگنده‌های آمریکایی قوی‌تر است چنانچه در عملیات وعده صادق نیز این دست برتر مؤمنین را دیدیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس تاکید کرد: امروز در دفاع، علم، سیل، زلزله و … منش بسیجی‌ها را می‌بینیم و به برکت نفس قدسی معمار کبیر انقلاب اسلامی خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات عدیده شهر بندرعباس در حوزه زیرساخت عنوان‌کرد: ۴۳ درصد شهر بندرعباس را بافت فرسوده تشکیل داده است و از این بابت خطراتی مردم ساکن در این محلات را تهدید می‌کند.

نظری عنوان کرد: امروز هیچ اولویتی بالاتر از بازآفرینی شهری در بندرعباس وجود ندارد از این رو همه دستگاه‌ها باید در کنار شهرداری اعم از دولت و سپاه به میدان بیاید.

رئیس شورای شهر بندرعباس اظهار داشت: بالغ بر ۷۰ درصد از کار در بازآفرینی شهری بر عهده دولت است و باید با تأمین زمین به شهرداری در این حوزه وظایف خود را عملیاتی کند.

وی خاطرنشان‌کرد: در سفر ریاست جمهوری مصوب شد ۳۰۰ هکتار زمین تأمین و به عنوان پشتیبان بازآفرینی در بندرعباس استفاده شود اما هنوز این مصوبه اجرایی نشده است که لازم است دولت در اجرای این مصوبه تسریع کند تا دست شورا و شهرداری برای بازآفرینی پر شود.

کد خبر 6086674

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه