Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر کرج از تدوم محدودیت ترددهای بین استانی و منع تردد شبانه تا ریشه کن شدن کامل بیماری کووید ۱۹ خبر داد.

غفور قاسم پور ضمن روز سه شنبه ۹ دی ماه در جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر کرج گفت: طبق اعلام کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی وزارت کشور، با همکاری خوب مردم و همراهی دستگاه‌ها به خصوص کادر درمان، نیروی انتظامی و اصناف شاهد کاهش آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ هستیم اما تا مهار آن باید محدودیت ها ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اثر بخش خواندن محدودیت ها بر میزان مرگ و میرهای ناشی از بیماری، استمرار منع ترددهای شبانه در این کلانشهر را نیز خاطر نشان کرد و یادآور شد: تردد شبانه بین ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح ممنوع است؛ این روند در شرایطی است که میزان جریمه ترددهای شبانه بین ساعات مذکور افزایش داشته است و باید برای کاهش آن اطلاع رسانی لازم انجام شود.

فرماندار کرج با بیان اینکه نیروی انتظامی شبانه روز در خدمت ستاد مدیریت بیماری کرونا فعال است، افزود: آمارهای ثبت شده از تخلفات بیانگر تلاش مجموعه ناجا بوده است.

وی همچنین ضمن اشاره به نقش موثر مردم و اصناف در روند مدیریت بیماری کرونا گفت: روند کلی نشان از همراهی خوب  مردم عزیزمان با طرح جامع مدیریت هوشمند دارد که لازم می دانم از کلیه همراهان این طرح کمال تشکر را داشته باشم./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مدیریت بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۱۱ هزار نفر در بیمارستان دارالشفا میرجاوه از ابتدای امسال

 فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفا میرجاوه گفت: این خدمات در بخش‌های اورژانس، زایشگاه، داروخانه، دیالیز، رادیولوژی، سونوگرافی، قلب، جراحی، چشم، اطفال، زنان و زایمان و... بوده است.

 
وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی، هیچ گاه اختلالی در ارائه خدمات به هم استانی‌های عزیز ایجاد نشده است و تمامی کارکنان با روحیه بالای خدمت رسانی می‌کنند.
 
دکتر دهمرده ادامه داد: ارائه خدمات در این بیمارستان به نحوی برنامه ریزی شده که هم استانی‌ها و میهمانان نوروزی، بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی، خدمات درمانی لازم و شایسته را دریافت کنند.
 
  دهمرده افزود: بیمارستان دارالشفا میرجاوه دارای ۳۷ تخت فعال است و در حال حاضر ۳۴ متخصص و پزشک عمومی مشغول ارائه خدمات هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پذیرش ۱۱ هزار نفر در بیمارستان دارالشفا میرجاوه از ابتدای امسال
  • دستگیری یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک خارستان بهبهان
  • آمریکا مدیریت جنگ علیه غزه را در دست دارد
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • قالیباف: مقاومت مردم غزه تکلیف ما را سنگین‌تر کرده است / هنیه: طوفان الاقصی آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود
  • ادامه روند کمک به تکمیل طرح دفع آب‌های سطحی کلانشهر اهواز
  • خالد مشعل: با صلابت میدان نبرد و مذاکرات را مدیریت می‌کنیم
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!