Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های سنجش توان رزمی کارکنان نیرو‌ی زمینی ارتش با حضور یک هزار و ۵۰۰ نفر در سه استان تهران، فارس و اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رقابت‌های سنجش توان رزمی کارکنان نیرو‌ی زمینی ارتش در مراحل مختلف برگزار شد و برترین‌های هر رده به مرحله نهایی راه یافته اند.

این رقابت‌ها با حضور هزار و ۵۰۰ نفر در سه استان تهران، فارس و اصفهان در حال پیگیری است که در مرحله نهایی نیرو‌های رزمی باید با پشت سرگذاشتن مراحلی سخت و فشرده توان خود را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌های که بر اساس استاندارد‌های جهانی برگزار می‌شود، نیرو‌های ارتش باید از ۵ مرحله که شامل دیواره بلند، مانع بندی زمینی، سیم خاردار، مانع آب و تیراندازی به اهدف است، در کمترین زمان عبور کنند.

گفتنی است، افراد برتر این رقابت‌ها پس از شناسایی به مسابقات ارتش‌های جهان که سال آینده به میزبانی روسیه برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز چهارشنبه در حاشیه رژه روز ارتش، اظهار داشت: نزاجا سه تغییر و تحول مهم در سالهای اخیر در خود داشته ، ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک، هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون اینچنین نیروی زمینی ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده ایم.

وی با شاره به تجهیزات نیروی زمینی ارتش، افزود: در نزاجا تسلیحاتی را وارد نیرو میکنیم که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نزاجا به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص عملیات وعده صادق گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند همانطور که فرماندهان ارشد گفتند اگر بخواهد دست از پا خطا کند پاسخ هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند مماشات نخواهد کرد.

حیدری تصریح کرد: این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و 8 سال در برابر قدرتهای دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند. همچنین رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده بودند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

دیگر خبرها

  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، زوال آنها به تعجیل می‌افتد
  • نمایش توان و دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در رژه روز ارتش
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد
  • با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)