Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@00:40:33 GMT

حرکت جنجالی حامد لک

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۹۲۵۱

حرکت جنجالی حامد لک

دروازه بان پرسپولیس در دیدار با نساجی با یک حرکت یاد و خاطره احمدرضا عابدزاده را زنده کرد. ناطقان: شب گذشته دوربین برنامه فوتبال برتر حرکت حامد لک در دیدار مقابل نساجی را شکار کرده بود و به رشته تصویر درآورد و ویدیوی مربوط به آن صحنه بیشتر تداعی کننده شباهتش با واکنش عابدزاده بود.




دروازه بان پرسپولیس در دیدار این تیم مقابل نساجی و در دقایق پایانی زمانی که مهرداد بایرامی، بازیکن حریف روی زمین افتاده بود، حامد لک بالای سر او حاضر شد و سعی داشت به زور او را به بیرون از زمین هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که با ورود داور به صحنه و دادن کارت زرد به این دروازه بان انجامید.

این حرکت حامد لک یاد و خاطره احمدرضا عابدزاده و حرکت مشابهش در بازی‌های آسیایی سال 75 زنده شد.

در سال 75 و مسابقه نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا در پرسپولیس به مصاف پوهانگ استیلرز رفت که در آن بازی و زمانی که پرسپولیس عقب بود، «پِرک تائه ها» مهاجم  کره‌ای پس از هدر دادن موقعیت تک به تک با عابدزاده در محوطه جریمه سرخ‌پوشان روی زمین افتاد که در این لحظه و برای به جریان افتادن مسابقه، عابدزاده او را به بیرون از زمین منتقل کرد.

حامد لک عملکرد فوق العاده ای در دروازه پرسپولیس دارد و ادامه این روند قطعاً ویژگی‌های مثبتی برای او به همراه خواهد داشت و اگر بتواند چند سال متوالی در این تیم بماند و با همین کیفیت بدرخشد می‌تواند با اسطوره‌هایی مثل عابدزاده مقایسه شود ولی ظاهراً او تمایل دارد شباهتش با عابدزاده صرفاً از لحاظ فنی نباشد و سایر ویژگی‌های او را هم مورد الگوبرداری قرار داده است.
برچسب ها: حامدلک ، ناطقان ، جنجال ، واکنش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حامدلک ناطقان جنجال واکنش حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست

به گزارش "ورزش سه"، هواداران سیتی از چهارشنبه شب که در ‏ورزشگاه اتحاد مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی تسلیم شدند از ‏دست ستاره پرتغالی‌شان برناردو سیلوا عصبانی و دلخور بودند. ‏

رئال مادرید که از شروع بازی مقابل منچسترسیتی رو به بازی ‏کنترل‌شده و دفاعی آورده بود خیلی زود به گل رسید و موفق شد گل ‏خود را تا اواخر بازی حفظ کند اما دی‌بروینه دروازه رئال را باز کرد تا در ‏نهایت کار به پنالتی کشیده شود. ‏

وقتی مودریچ اولین پنالتی رئال را از دست داد سیتی به‌شدت امیدوار ‏شده و خودش را در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ می‌دید اما برناردو با ‏ضربه عجیب و دور از انتظار به وسط دروازه باعث شد یک پنالتی مهم از دست برود. در ادامه متئو کواچیچ نیز پنالتی اش را از دست داد تا رئال 4-3 پیروز شود.

برناردو در مورد اینکه چرا ضربه را به وسط دروازه زد، گفت: «دو راه داشتم؛ شوت به کناره ها یا وسط. فکر می کردم لونین زودتر حرکت کند و به همین دلیل تصمیم گرفتم به وسط بزنم. در لحظات پرفشار، دروازه‌بان‌ها 99 درصد به یک سمت حرکت می کنند. من واقعا بدشانس بودم.»

نقش کپا در مهار لونین

لونین روی ضربه برناردو از مرکز دروازه تکان نخورد، انگار که می‌دانست ستاره پرتغالی سیتی توپ را به وسط دروازه خواهد زد. بعد از اتمام 120 دقیقه تلاش دو تیم، لونین به سمت مربی گلرهای رئال رفت، در حالی که تصاویر نشان می‌دادند کپا نیز در حال مشاوره دادن به او است. 

گلر دوم رئال خاطره تلخی از برناردو داشت. در فینال جام اتحادیه 2019 او که در آن زمان برای چلسی بازی می‌کرد، نتوانست ناجی تیمش در ضیافت پنالتی‌ها برابر سیتی شود. روی ضربه برناردو، کپا به چپ پرید ولی ستاره سیتی توپ را به وسط دروازه زد. در واقع این کپا بود که به لونین در این مورد هشدار داده بود و گلر اوکراینی می‌دانست که نباید از وسط دروازه تکان بخورد.

دیگر خبرها

  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • حرکت مربی استقلال جنجالی شد