Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: مرکز جامع خدمات سلامت به اتباع خارجی در ایلام ایجاد می شود.

«محمد کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد:  استان ایلام در پیک بیماری کرونا در ماه اخیر شرایط سختی را تجربه کرده و خوشبختانه در حال حاضر تعداد مبتلایان، بستری و فوتی‌های این بیماری در سطح استان به حداقل ممکن رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در دوران شیوع بیماری کرونا همکاران ما در عرصه بهداشت و درمان تمام انرژی و توان دانشگاه برای خدمت به مردم و حفظ سلامت آنان به کار گرفتند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام عنوان کرد: مهاجرین و اتباع خارجی ساکن ایلام از اقشاری هستند که در بسیاری از صنوف دلسوزانه و متعهدانه فعالیت دارند.

 

کریمیان بیان کرد: در تلاشیم که به این قشر فعال و متعهد در حوزه بهداشت و درمان خدمات رسانی مناسبی داشته باشیم و در این راه نیازمند مساعدت وزارت بهداشت، امور اتباع خارجی و سایر دستگاهها و ارگانهای ذیربط هستیم.

 

وی گفت: برای خدمت مناسب به این قشر، یک مرکز جامع خدمات سلامت در شهر ایلام با همکاری وزارت بهداشت و امور اتباع خارجی در حال احداث و تکمیل است و در روزهای آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: برای در مسیر خدمت قرار دادن این مرکز باید پس از احداث، بلافاصله تجهیز شود و امیدواریم که پس از احداث و تجهیز، مهاجرین و اتباع خارجی ساکن استان و سایر مردم از خدمات این مرکز به خوبی بهره‌مند گردند. 

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: اتباع اتباع خارجی اتباع بیگانه استان ایلام اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال

عین‌اللهی  در حاشیه بازدید از مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان گفت: این مرکز مجهز به بخش‌های آزمایشگاه، پزشکی هسته‌ای، شیمی درمانی، رادیو تراپی و دستگاه‌های پیشرفته سی تی اسکن است.

وی ادامه داد: مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان از مراکز مهم درمان سرطان در کشور است که ساخت آن از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و پس از پیشرفت ۵۰ درصدی، تامین اعتبار تکمیل آن در دولت سیزدهم انجام شد.

بهره‌برداری از مرکز درمان سرطان از مطالبه‌های مردم استان سمنان است که با اهتمام دولت سیزدهم در تزریق به موقع اعتبار به پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • همه ایرانی‌ها‌ دارای ‌پرونده سلامت ‌می‌شوند
  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار