Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل عمران شهر سهند از تصویب احداث فاز ۵ شهر جدید سهند خبر داد و گفت: این مصوبه هنوز ابلاغ نشده که شرط شورای عالی شهرسازی، احداث فاز ۵ بر اساس طرح باغ ویلایی و باغ‌شهری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سید عباس مصطفوی در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به اینکه افتتاح پروژه آزادراه تبریز-سهند یکی از افتخارات کشور در زمان اوج تحریم است اظهار داشت: روشنایی یا گاردریل جزو الزامات و نواقص پروژه محسوب نمی‌شود و معتقدیم بدون نواقص بهره‌برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در آزادراه تبریز-زنجان روشنایی نداریم، گفت: نیوجرسی جایگزین گاردریل است و در آزادراه تبریز-سهند به حجم کافی از نیوجرسی استفاده شده که در بین آزادراه‌های کشور کم نظیر است.

مدیرعامل عمران شهر سهند از تصویب احداث فاز 5 شهر جدید سهند خبر داد و افزود: این مصوبه هنوز ابلاغ نشده که شرط شورای عالی شهرسازی، احداث فاز 5 بر اساس طرح باغ ویلایی و باغ‌شهری است.

افتتاح آزادراه تبریز-سهند در کاهش مشکلات بازار مسکن در آذربایجان شرقی موثر استوزیر راه "اتوبان وعده‌ها" را تکمیل نشده افتتاح کرد/ سهند به تبریز نزدیکتر شد

وی با اشاره به اینکه بیش از 1500 میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در شهر سهند طراحی شده است، ابراز داشت: 40 درصد سرمایه‌گذاری به قرارداد تبدیل شده است و در این شرایط اقتصادی، سهند به بهشت سرمایه گذاری تبدیل شده است.

مصطفوی، خاطرنشان کرد: شهر سهند در بین 20 شهر جدید کشور که درآمد-هزینه است تمام مساجد، مدارس، آزادراه و... با اعتبارات درآمدی سهند هزینه شده است که در بین سایر شهرهای جدید اقدامات موفقی داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه 3500 مسکن مهر در سهند احداث شده و تحویل داده ایم. تصریح کرد: سهند جزو شهرهای پیشرو در احداث و تحویل مسکن مهر است، ضمن اینکه با جهاد محوطه سازی، مشکلات مسکن مهر هم مرتفع شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر سهند از احداث بزرگترین دهکده ورزشی کشور در سهند خبر داد و گفت: این دهکده با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال احداث است.

انتهای پیام /111/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزادراه تبریز سهند سرمایه گذاری احداث فاز شهر سهند شهر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرهاد سعیدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در نشست شورای مسکن شهرستان اسکو با اشاره به اینکه ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهر سهند در حال اجراست؛ گفت: ۳۲۴ قطعه زمین مسکونی برای تحقق طرح حمایت از جوانی جمعیت به زوج‌های جوان در این شهر اختصاص یافته است.

فیروزی فرماندار شهرستان اسکو هم بر لزوم بهسازی و مقاوم سازی اماکن روستایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: در راستای بهره مندی روستائیان از تسهیلات مقاوم سازی، مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان وام کم بهره برای هر واحد روستایی تخصیص داده شده و ضروری است، دهیاران با تبلیغ و تشویق روستائیان از این فرصت در جهت مقاوم سازی بافت فرسوده روستایی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان مورد پیگیری قرار گرفت
  • نشست حل مساله در استان سمنان برگزار شد
  • نشست حل مسئله در استان سمنان برگزار شد
  • شناسایی ۱۸ ظرفیت جدید سرمایه گذاری در بخش آب استان
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • عملیات احداث و اصلاح شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد