Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۶۷ هزار و ۱۸۱ حواله لاستیک از مردادماه سال ۹۷ تاکنون با نرخ مصوب ارز ۴۲۰۰ بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، تیمور باقری اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح تاکنون تعداد ۷۲ هزار و ۷۷۳ حلقه لاستیک از سوی سازمان صمت سیستان و بلوچستان تخصیص داده شده که منجر به صدور ۶۷ هزار و ۱۸۱ حواله از سوی ادارات و نمایندگی‌های این اداره کل و صنوف بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه هیچ مشکلی در توزیع لاستیک وجود ندارد، اظهار داشت: توزیع این لاستیک‌ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است.

 معاون حمل و حمل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل برون شهری از محل لاستیک‌های تامین شده با ارز نیمایی خبر داد و افزود: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بار و مسافر استان می‌توانند با مراجعه به سامانه کالا به آدرس اینترنتی www.kala.ntsw.ir نسبت به تامین لاستیک مورد نیاز خود اقدام نمایند.

 باقری تاکید کرد: کارشناسان مرکز پشتیبانی سامانه‌های ملی در صورت بروز مشکل در ثبت درخواست متقاضیان لاستیک با ارز نیمایی با شماره تلفن ۰۲۱۷۵۴۹۲۰۰۰ داخلی ۱۴ آماده پاسخگویی هستند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حواله لاستیک خودروی سنگین سیستان و بلوچستان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند

ایوب کرد  گفت: هم اینک نیروهای راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین آماده خدمات رسانی به شهروندان گرامی هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان های خاش، سراوان، گلشن، سیب و سوران و مهرستان هماهنگی‌های لازم جهت استقرار تیم‌های راهداری در این مسیرها اندیشیده شده و راهدارخانه های این شهرستانها برای کمک به مسافران تجهیز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی در روزهای اخیر،توصیه می شود مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند و قبل از تردد در مسیرها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها و وضعیت تردد آگاه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ارتش در حالت آماده باش /بالگردها و خودروهای سنگین راهی سیستان و بلوچستان شدند
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • ۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند
  • کشف محموله سنگین تریاک در خودروی لکسوس
  • کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس