Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر یخچال شما به تازگی خنک نمی شود و یا با دمای یخچال خود مشکل دارید ، برفک میزند، یکسره کار می کند، روشن نمی شود و مشکل یخ زدایی دارد با کاردون تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.

به گزارش برنا، روشن نشدن یخچال یکی از اتفاقات رایجی است که شاید هر کدام از ما حداقل یک بار آن را تجربه کرده باشیم و یا برای یکی از دوستان و یا نزدیکانمان اتفاق افتاده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشن نشدن یخچال می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که ما در این مطلب به بررسی این دلایل می پردازیم.

خرابی ترموستات در یخچال باعث روشن نشدن یخچال می شود بنابراین اگر یخچال شما روش نمی شود به ترموستات شک کنید با یک مولتی متر می توانید عملکرد ترموستات را بررسی کنید در صورتی که از آن سر در نمی آورید می توانید با تعمیر کار یخچال در کاردون تماس بگیرید تا برای راهنمایی و رفع عیب به محل شما مراجعه کند.

خرابی تایمر دیفراست یخچال موجب روشن نشدن یخچال می شود ؟ بله در صورتی که فریزر شما یخ نمی زند و با آب شدن مواد غذایی مواجه شدید به تایمر دیفراست شک کنید. اگر مشکل از تایمر دیفراست باشد باید تعویض گردد و برای این کار باید از تکنسین ها و تعمیرکاران یخچال بخواهید تا این کار را برایتان انجام دهند.

علت روشن نشدن یخچال چیست

قطع بودن جریان برق یکی از این دلایل ساده می باشد که می تواند علت خاموش شدن یخچال باشد بنابراین هنگام بروز چنین اتفاقاتی ابتدا موارد احتمالی را بررسی کنید زیرا گاهی اوقات مشکلات از آنچه ما فکر می کنیم پیچیده تر نخواهد بود. بنابراین از سالم بودن محافظ برق و یا پریز برق اطمینان حاصل نمایید و کنتور و فیوز را چک کنید.

بزرگترین نگرانی خانم های خانه دار هنگامی است که یخچال روشن نمی شود زیرا تمام مواد غذایی داخل یخچال و فریزر به دلیل نبود سرما و دمای مناسب در معرض خراب شدن قرار خواهد گرفت. البته این اتفاق زمانی خواهد افتاد که شما مشکل را نادیده بگیرید و برای تعمیر یخچال دست به کار نشوید.

هنگامی که یخچال شما روشن نمی شود می تواند دلایل مختلفی وجود داشته باشد که ما در این مطلب به آموزش تعمیر یخچال خواهیم پرداخت و برایتان دلایل را توضیح خواهیم داد. ممکن است فیوز سوخته باشد که در این صورت باید فیوز را تعویض نمایید. خرابی تایمر هم می تواند دلیل روشن نشدن یخچال باشد که در این حالت نیز باید تایمر یخچال تعویض شود. در صورت کم بودن ولتاژ برق هم این مشکل به وجود می آید بنابراین حتما این موارد را چک کنید تا مشکل برطرف شود در صورتی که مشکل برطرف نشد. کار را به کاردون بسپارید تا برای راهنمایی و رفع مشکل به محل شما اعزام شوند.

علت خاموش شدن صفحه نمایش یخچال

یکی از مشکلات اصلی که یخچال های امروزی با آن مواجه می شوند خاموش شدن صفحه نمایش است. علت اصلی خاموش شدن نمایشگر یخچال قطعی سیستم برق صفحه نمایش و یا سوختن آن است. خوشبختانه یخچال های امروزی دارای صفحه نمایش هستند که ارور ها و خطاهای به وجود آمده در یخچال را به شما نمایش می دهد و می توانید برای رفع آن ها دست به کار شوید. اما در صورتی که صفحه نمایش چشمک می زند و خطوط افقی بر روی آن نمایش داده می شود. بدانید یک خطا داخل یخچال رخ داده است.

برای تشخیص عیب برد الکترونیکی برق را قطع کنید. یخچال را از برق جدا کنید. فضایی را فراهم کنید تا به برد یخچال دسترسی داشته باشید. پوشش روی صفحه برد الکترونیکی را بردارید. قبل از جدا کدن سیم ها عکس بگیرید تا برای متصل کردن مجدد به مشکل نخورید. برد الکترونیکی را از یخچال جدا کنید. و با کمک یک تعمیرکار و متخصص در زمینه تعمیرات یخچال عیب را بیابید و دوباره برد الکترونیکی را به یخچال وصل کنید.

سوالی که شاید ذهنتان را درگیر کرده باشد این است که از کجا بدانیم مشکل یخچال ما برد الکترونیکی است ؟ ما در اینجا برخی از مشکلات رایجی که دلیلش خرابی برد الکترونیکی است را برایتان مطرح خواهیم کرد. اگر یخچال شما به تازگی خنک نمی شود و یا با دمای یخچال خود مشکل دارید ، برفک میزند، یکسره کار می کند، روشن نمی شود و مشکل یخ زدایی دارد با کاردون تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعمیر یخچال کاردون برد الکترونیکی روشن نمی شود صفحه نمایش شدن یخچال خاموش شدن یخچال شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران + فیلم

رهبر انقلاب در دیدار با اعضای سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خطاب به آنها فرمودند: شما فرزندانِ عزیزِ این حقیر هستید؛ اگر کسی از بنده سؤال بکند که حالا شما از این بچّه‌ها، از این فرزندان راضی هستید، خواهم گفت که صددرصد راضی‌ام! امّا قانع نیستم، راضی هستم خیلی، قانع نیستم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • سخنان رهبر انقلاب درباره رضایت از سپاه پاسداران
  • سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران + فیلم
  • چند راه حل برای یخچال فیلور
  • مشکل اساسی بشر خودفراموشی است / جنایات غزه ثمره جاهلیت مدرن