Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرآنلاین از اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان از روز پنج شنبه خبر داد و اظهار کرد: در اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و به منظور رفاه حال شهروندان در شرایط کنونی بیماری کرونا این محدودیت تردد برقرار می شود.

وی افزود: بنا بر تصمیم فعلی ستاد مقابله با کرونای اصفهان، طرح زوج و فرد از روز ۱۱ دی ماه در رینگ اول شهر اصفهان فعلا تا آخر دیماه اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا زمان اجرای طرح زوج و فرد در رینگ اول اصفهان را از ساعت ۹ الی ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ اعلام کرد و گفت: این زمان بندی در جهت رفاه حال کارکنان و کسبه در نظر گرفته شده است تا در زمانهای غیرضروری تردد شهری کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: پلیس با شدت با خودروهای متخلف برخورد خواهد کرد و مطابق مصوبه ستاد برخورد با خودروهای دود زا و فقد معاینه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

46

کد خبر 1470895

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا معاینه فنی استان اصفهان زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عناوین روزنامه‌های روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ هفته‌ای برای پاسداشت هویت اصفهان و فرش دستبافت اصفهان در کما دیگر عناوین روزنامه‌های امروز اصفهان است.

دیگر خبرها

  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • گزارش ماندی نایت راو 22 آوریل؛ قهرمان جدید جهان/ اخبار WWE
  • عناوین روزنامه‌های روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم