Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@22:00:45 GMT

کاهش 40 تومانی نرخ دلار

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۱۳۲۹

کاهش 40 تومانی نرخ دلار

خبرگزاری آریا - هر دلار امروز (سه شنبه) در صرافی‌های بانکی 25 هزار و 700 تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روزگذشته (دوشنبه) 40 تومان کاهش یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی امروز (سه شنبه) 25 هزار و 700 تومان اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز با افزایش 260 تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته به 31 هزار و 460 تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز قیمت خرید هر دلار 24 هزار و 700 تومان و قیمت خرید هر یورو نیز 30 هزار و 460 تومان اعلام شد.همچنین قیمت خرید دلار دربازار متشکله ارزی 25 هزار و 300 تومان و قیمت فروش آن 25 هزار و 553 تومان بود.
علاوه براین نرخ خرید یورو در این بازار30 هزار و 600 تومان و نرخ فروش آن 30 هزار و 906 تومان معامله شد.
براساس این گزارش درسامانه سنا در روز معاملاتی گذشته (دوشنبه)، هر یورو با قیمت میانگین 30 هزار و 715 تومان به فروش رسید و هر دلار نیز به قیمت 25 هزار و 205 تومان معامله شد.
ضمن اینکه در سامانه نیما نیز در روز گذشته حواله یورو با میانگین قیمت 31 هزار و 609 تومان فروخته و حواله دلار نیز به قیمت 25 هزار و 596 تومان ثبت شد.
روزهای گذشته روند حرکت قیمت دلار، کاهشی بود. اوایل آبان‌ماه نرخ دلار روند صعودی داشت و به بیش از 30 هزار تومان رسید، اما از اواسط آبان‌ماه سیر نزولی به خود گرفت.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 736812

دیگر خبرها

  • نیس قیمت ژان کلر تودیبو را ۴۰ میلیون یورو اعلام کرد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ فروردين
  • قیمت دلار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • سقوط بیت‌کوین
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۸ فروردين
  • قیمت دلار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • قیمت دلار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • توفان بورس و ابهام در بازار ارز / در خرید دلار و سکه احتیاط کنید!