Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@03:20:40 GMT

وضعیت بورس امروز 9 دی 99 / دارایکم بورس + جدول

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۱۶۰۳

وضعیت بورس امروز 9 دی 99 / دارایکم بورس + جدول

وضعیت بورس به بازاری اطلاق می شود که در آن خرید و فروش کالا و اوراق بهادر صورت می گیرد. وضعیت بورس با پیشرفته تر شدن بازار و انجام معاملات عادلانه بدون حضور اعضا انجام می شود. وضعیت بورس کنترل نقدینگی در جامعه که می تواند یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری باشد . وضعیت بورس بازاری که در آن خریدو فروش کالا به صورت منظم و فعال است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وضعیت بورس سقف سرمایه گذاری آن از 30 هزار میلیارد به 50 هزار میلیارد کشیده شده است 

وضعیت بورس 

خادمی کارشناس بازار سرمایه نوساناتی که در حال حاضر در بازار سرمایه وجود دارد، طبیعی هستند و پیش‌بینی می‌شود بازار سهام تا پایان هفته به این عملکرد خود ادامه ‌دهد و با همین نوسان‌ها نیز شرکت‌های بزرگ به آن روند مثبت قابل تصور خواهند رسید که در نهایت به رد شدن شاخص کل از کانال یک میلیون 500 هزار واحدی منجر می‌شود.

 آنچه دیگران میخوانند: یارانه کمک معیشتی دی ماه مرحله دوم / چه کسانی مشمول دریافت این یارانه می شوند + جزئیات مهم وضعیت بورس امروز 9 دی 99 / دارایکم بورس + جدول قیمت دلار امروز سه شنبه 9 دی 99 + جزئیات مهم عبور از کرونا با تغذیه مناسب / چند راهکار خانگی + جزئیات مهم تزریق واکسن ایرانی به داوطلبان امروز 9 دی 99 / سخنان دکتر نمکی از آغاز تزریق این واکسن + جزئیات مهم

در مرحله پیش‌گشایش بورس امروز نمادهای دارویی و برخی نمادهای کوچک تقاضای خوبی دارند اما به نظر می‌رسد شاخص‌سازان وضعیتی متعادل داشته باشند.

 ویژه: یارانه کمک معیشتی دی ماه مرحله دوم / چه کسانی مشمول دریافت این یارانه می شوند + جزئیات مهم وضعیت بورس امروز 9 دی 99 / دارایکم بورس + جدول قیمت دلار امروز سه شنبه 9 دی 99 + جزئیات مهم عبور از کرونا با تغذیه مناسب / چند راهکار خانگی + جزئیات مهم تزریق واکسن ایرانی به داوطلبان امروز 9 دی 99 / سخنان دکتر نمکی از آغاز تزریق این واکسن + جزئیات مهم

در مرحله پیش گشایش بورس امروز نمادهای دارویی تقاضای خوبی دارند اما از طرفی نمادهای شاخص‌ساز مانند خساپا عرضه و تقاضایی متعادل دارند و به نظر می‌رسد امروز نیز مانند معاملات روزهای گذشته شاخص‌ هم‌وزن وضعیتی بهتر نسبت به شاخص کل داشته باشد.

وضعیت بورس امروز 9 دی 99 

شاخص کل بورس روز دوشنبه مورخه ۸ دی ۱۳۹۹ در نهایت با افزایش ۱۸۱۲۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۷ هزار و ۱۴۱ واحدی آرام گرفت. امروز سه شنبه مورخه ۹ دی ۱۳۹۹ با گزارش لحظه به لحظه از تالار شیشه‌ای سعادت آباد با ما همراه باشید.

از نکات مهم بازار روز گذشته می توان به ادامه صف خرید شستا، مثبت شدن پالایشی ها، خروج پول حقیقی از بازار به میزان حدود ۱۲۰ میلیارد تومان اشاره کرد. نکته مهم تر این بود که برای سومین روز متوالی خروج پول حقیقی از بازار را شاهد بودیم.

امروز مورخه ۹ دی ماه سال جاری در پیش گشایش بازار از ۶۴۱ نماد حدود ۱۰۸ نماد (۱۷ درصد) با صف خرید و حدود ۱۸۶ نماد (۲۹ درصد) نیز با صف فروش رو به رو بودند.  

-فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی: صندق دارا دوم تا پایان سال عرضه می‌شود. در صدد تسریع انتقال مالکیت و مدیریت شرکت‌های دولتی در فهرست واگذاری و باقیمانده سهام دولت در بسیاری از شرکت‌ها به بخش خصوصی و آحاد مردم هستیم.

-رئیس جمهور قانون اصلاح موادی از قانون مالیات‌های مستقیم و شامل قانون مالیات بر خانه‌های خالی را به وزیر اقتصاد ابلاغ کرد.

-مشاور وزیر بهداشت گفت: امروز نخستین واکسن کرونای ایرانی رونمایی و مرحله تست انسانی این واکسن با تزریق بر روی چند داوطلب آغاز خواهد شد.

شاخص کل بورس روز سه شنبه 9 دی ۱۳۹۹ در نهایت با افزایش ۱۸۱۲۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۷ هزار و ۱۴۱ واحدی آرام گرفت.

از نکات مهم بازار روز گذشته می توان به ادامه صف خرید شستا، مثبت شدن پالایشی ها، خروج پول حقیقی از بازار به میزان حدود ۱۲۰ میلیارد تومان اشاره کرد. نکته مهم تر این بود که برای سومین روز متوالی خروج پول حقیقی از بازار را شاهد بودیم. 

منبع: فردا

کلیدواژه: وضعیت بورس خروج پول حقیقی از بازار روز سه شنبه جزئیات مهم شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس پوش شد / حقیقی ها بیشتر از حقوقی ها خریدند

گروه اقتصاد و درآمد: بازار سرمایه امروز ، 26 فروردین ماه، در بیشتر نمادها رنگ سبز را به خود دید و شاخص کل بازار با رشد 0.44درصدی رقم 2206400 را ثبت کرد. شاخص هم با رشد 0.3 درصدی وزن به 725931 میلیارد رسید. امروز صف خرید حقیقی ها بیشتر از حقوقی ها بود و شاخص کل کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی را پس گرفت.

به گزارش جماران، در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۳,۳۵۵ میلیارد تومان را نشان داد، در حالی شاخص کل بورس در روز گذشته ۰.۵۱ درصد کاهش یافته بود، امروز شاهد ورود پول حقیقی  به بازار بودیم و 123 میلیارد و 634 میلیون تومان پول حقیقی وارد بازار شد.

امروز با وجود دامنه نوسان یک درصدی نمادها، بازار رشد چشمگیری را تجربه نکرد، اما کاهش دامنه یک درصدی فردا به پایان می رسد و از چهارشنبه دامنه معاملات به 7درصد افزایش می یابد.

 

         

دیگر خبرها

  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
  • شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ورق بورس برگشت
  • شاخص بورس سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت
  • ورق بازار سرمایه برگشت
  • بورس پوش شد / حقیقی ها بیشتر از حقوقی ها خریدند