Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:22:46 GMT

برکناری برخی از مدیران استان قزوین

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۱۸۵۸

برکناری برخی از مدیران استان قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان با بیان اینکه برخی از مدیران استان قزوین به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی برکنار شدند، گفت: برگزاری هرگونه اجتماع سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی در شهر‌های زرد، نارنجی و قرمز استان قزوین ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: مراسم شهادت حضرت زهرا (س) و مراسم سردار سلیمانی در هیچ کجای استان برگزار نمی‌شود و منع تردد‌ها همچنان برقرار است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به اینکه امتحانات دانشگاه‌ها و مدارس به صورت غیر حضوری برگزاری خواهد شد، گفت: فقط امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

حبیبی گفت: تردد پلاک‌های ایران ۷۹ و ۸۹ در بین شهر‌های استان تا قبل از ساعت ۲۱ بلامانع است.

وی افزود: بسته اطلاعاتی در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی استان قرار داده می‌شود تا خودرو‌هایی که مجوز تردد دارند جریمه نشوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کرونا ویروس کرونا بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مقیمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی مدیریت راه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه سه میلیون و ۵۳۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان طی فروردین ماه تردد کردند، تاکید کرد: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این بازه زمانی دو هزار و ۳۸۵ تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، جمعه ۲۴ فروردین سال جاری پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۱۴ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربینهای نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه پرتردد ترین محور در این بازه محور آرادان – گرمسار بوده، افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

وی افزود: سامانه تلفنی گویا و اپراتوری ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی درخصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور است و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آخرین وضعیت و اطلاعات جاده‌های کشور را در اختیار مردم گذاشته و پایگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir نیز علاوه بر اطلاعات راه‌ها، وضعیت جاده‌ها را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار می‌دهد.

کد خبر 6084987

دیگر خبرها

  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • تردد در محور قدیم کرج قزوین محدود می‌ شود
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • ضرورت ساماندهی دست فروشان خرم آباد
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی