Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هاشم صیامی روز سه‎شنبه در حاشیه نشست مجمع سالانه هیات دو و میددانی استان بوشهر افزود: این رویداد در اردیبهشت ماه برگزار می‏‌شود که در این زمینه تمامی تمهیدات لازم برای افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان فراهم خواهد شد.

وی بیان کرد: ایران تاکنون ۲ سهمیه مسابقات المپیک توسط احسان حدادی و حسن تفتیان کسب کرده‌است و پیرجهان نیز در رنکینگ شانس بسیار زیادی برای کسب ورودی مسابقات المپیک دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیامی اظهار داشت: در این زمینه تلاش می‏‌شود ۵ تا ۶ دو و میدانی‌کار دیگر بتوانند با کسب ورودی المپیک برای ایران افتخار آفرینی کنند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: از دیگر رویدادهای بین المللی پیش روی فدراسیون مسابقات دو و میدانی نوجوان آسیا است که اوایل فروردین ماه سال آینده برگزار می‏‌شود.

وی اظهار داشت: در رشته‎های دو و میدانی از عوامل مهم در موفقیت توجه به مربیان است که در این ارتباط حمایت از آنها باید به صورت ویژه دنبال شود.

  صیامی بیان کرد: در این رشته ورزشی تجربه نشان داده زیرساخت‏‌ها نیز نتوانستند به اندازه مربیان موفق خود را نشان دهند زیرا در برخی از استان‎ها با وجود زیرساخت‎های مناسب، ورزشکار توانمندی در عرصه ملی و بین المللی ندارند.

وی افزود: دو و میدانی رشته‎ای است که ورزشکاران باید با تلاش و همت زیاد توانمندی خود را اثبات و از این طریق به تیم ملی راه یابند.

صیامی اظهار داشت: آموزش نیز از جمله راه‏‎های موفقیت است که در زمینه از استان‏‌ها برای برگزاری دوره‏‌های مورد نیاز به صورت ویژه حمایت خواهد شد.

وی گفت: در بحث اعتباری محدودیت‏‌هایی وجود دارد و باید سعی کرد با استفاده از ظرفیت‎های موجود در راستای ارتقا و پیشرفت ورزش دو و میدانی گام برداشت.

برچسب‌ها حسن تفتیان هاشم صیامی فدراسیون دو و میدانی چین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسن تفتیان هاشم صیامی فدراسیون دو و میدانی حسن تفتیان هاشم صیامی فدراسیون دو و میدانی چین اخبار کنکور دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز جمعه در توکیو ژاپن در حال پیگیری است.    تیم قایق رانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.   علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، قزاقستان، کره، عراق، ازبکستان، قرقزستان، سنگاپور و تایلند با زمان ۳۹.۰۵۳ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به مدال برنز ۲۰۰ متر کایاک دست یافت. در این رقابت نمایندگان کره و ازبکستان اول و دوم شدند.   عادل مجللی و کیا اسکندانی در فینال کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، هند، چین‌تایپه و کره با زمان ۱:۴۹.۰۷۶ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کردند. در این رقابت نمایندگان قزاقستان، ژاپن و ازبکستان اول تا سوم شدند.   گفتنی است شرایط جوی و آب‌هوایی پیست مسابقات، امروز باد شدید است.   در ادامه رقابت‌ها ملی پوشان کشورمان به مصاف رقیبان خود می‌روند.

دیگر خبرها

  • معرفی کادر فنی تیم ملی دارت ایران
  • معرفی کادر فنی تیم ملی دارت ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۱ فروردین
  • آزادکار ایران مقتدرانه سهمیه المپیک گرفت
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»