Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:36:04 GMT

مانوئل نویر: در فینال اروپا مثل فینال 2014 بودم

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۳۵۱۰

مانوئل نویر: در فینال اروپا مثل فینال 2014 بودم

مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ در مورد درخشش در فینال لیگ قهرمانان صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در شرایطی در دیدار فینال فصل قبل با یک گل موفق به کسب پیروزی شد که مانوئل نویر در این مسابقه نیز عملکرد درخشانی داشت و در چند موقعیت مقابل ستاره های پاری سن ژرمن ایستادگی کرد. این دومین قهرمانی مانوئل نویر در لیگ قهرمانان بود و حالا کاپیتان بایرن مونیخ به مقایسه این دو موفقیت بزرگ پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مانوئل نویر گفت: "در دیدار فینال لیگ قهرمانان این فصل مانند فینال جام جهانی 2014 ظاهر شدم و عکس العمل هایی که در این بازی برابر موقعیت های بازیکنانی چون نیمار و کیلیان امباپه انجام دادم، بی تردید مثل فینال 2014 برایم خاص و ویژه بود. وقتی دار سوت پایان بازی را می زند، فشاری که در جریان مسابقه وجود دارد تمام می شود و شما در آن لحظه است که واقعا باور می کنید موفق به انجام چنین کاری شده اید.

 

بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان در سال 2013 واقعا دلتنگ کسب موفقیت در این تورنمنت شده بودیم و به همین دلیل قهرمانی در این فصل بی شک از اهمیت خاصی برای ما برخوردار بود. البته این بار به علت عدم حضور هواداران در استادیوم شرایط متفاوت بوده و این قهرمانی مانند موفقیت سال 2013 نبود. البته من این بار نیز مانند آن فصل تکه ای از تور دروازه را به عنوان یادگاری برای خودم برداشتم."

بایرن مونیخ نیمار مانوئل نویر پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ نیمار مانوئل نویر پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان بایرن مونیخ مانوئل نویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان قهرمانی اروپا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، میلان در اولین فینال لیگ جوانان یوفا، رقابتی شبیه به لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان، با نتیجه 3-0 مغلوب المپیاکوس شد.

میلان صعودی تاریخی را تجربه کرده بود چراکه  با حذف تیم‌های براگا، رئال مادرید و پورتو به مرحله فینال صعود کرده بود. با این وجود فرم ایده‌آل این تیم در فینال تکرار نشد و تنها طی 6 دقیقه سه گل دریافت کردند تا از دستیابی به جام بازبماند.

تیم ایتالیایی در نیمه اول دروازه‌اش را بسته نگه داشته و دو تیم در بازی متعادل به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم طی فرصتی کوتاه، قهرمانی به نام تیم یونانی شد.

ابتدا در دقیقه 60 موزاکیتیس ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و در کمتر از یک دقیقه دیگر پاپاکانلوس گل دوم را در دقیقه 61 به ثمر رساند. رم که با این دو گل جریان بازی را از دست داده بود سپس در دقیقه 66 روی ضربه آکروباتیک باکولاس سومین گل را دریافت کرد.

شاگردان ایگنازیو آباته تلاش زیادی داشتند تا به بازی برگشته و آن را به تساوی کشاند تا به وقت‌های اضافه بروند اما دفاع تیم یونانی بدون نقص بود تا این بازی را بدون گل خورده پشت سر گذاشته و قهرمانی اروپا را جشن بگیرند.

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد