Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:31:19 GMT

قزوین می‌تواند به بازار هدف گردشگری تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۴۰۵۳

قزوین می‌تواند به بازار هدف گردشگری تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین علی اصغر مونسان در آئین بازگشایی و احیای تله سی یژ و افتتاح پیست اسکی منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک، افزود: قزوین استانی پر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی است اما مشکل آن در کمتر شناخته شدن این جاذبه‌ها در بین هموطنان و گردشگران خارج از کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: قزوین با جاذبه‌های فراوان به دلیل نزدیکی به مرکز کشور می‌تواند بازار هدف گردشگری شهرهای بزرگی مانند تهران و کرج باشد و باید به این ظرفیت ویژه توجه کرد و از آن برای رونق گردشگری این استان استفاده نمود.

مونسان در ادامه با اشاره به بازگشایی تله سی یژ قزوین، گفت: از بوستان ملی باراجین و دهکده طبیعت که چسبیده به شهر قزوین است تا کامان و زرشک یک محور گردشگری منحصر به فرد و فوق العاده وجود دارد که می‌تواند قزوین را به یکی از قطب‌های گردشگری طبیعی و تفریحی در کشور تبدیل کند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با راه اندازی پیست اسکی در کنار تله سی یژ و اجرای طرح‌های پیش بینی شده مانند پارک آسمان تاریک، خانه‌های اسکیمویی، پارک کودکان و نزدیکی این مجموعه به بوستان باراجین می‌توان یک شهر گردشگری را در این محور ۲۵ کیلومتری ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: قزوین باید با تلاش مدیران استانی، تقویت سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت‌های گردشگری و معرفی بیشتر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی از استان عبوری به یک مقصد مهم گردشگری در ایران تبدیل شود.

کد خبر 5108190

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری قزوین گردشگری قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز آمار کرونا کرمانشاه بارش برف بوشهر گرگان ایام فاطمیه شهرستان کرج شیوع کرونا بصیرت خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است

غلامی  در حاشیه تشکیل میز خدمت و ارتباطات مردمی در جهاد کشاورزی استان سمنان به عنوان‌نماینده رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: اجرای طرح «کاداستر» اراضی ملی و دولتی از اهداف برنامه ششم توسعه با همکاری سازمان ثبت و اسناد املاک و حسب قانون مربوطه بیش از ۹۹درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: حدنگاری اراضی ملی، دولتی و موات یکی از راهبردها و برنامه‌های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.

وی یادآور شد: حدنگاری یا کاداستر فهرست مرتب شده اطلاعات مربوط به قطعات زمین است که مشخصه‌های زمین مانند اندازه، کاربری، مشخصات رقومی، ثبتی و یا حقوقی به نقشه بزرگ مقیاس اضافه می‌شود و حدنگاری اراضی ملی بر اساس قانون مربوطه و اعتبارات تخصیصی از سال ۹۴آغاز و تداوم یافته است.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۳۶ میلیون هکتار تثبیت مالکیت اراضی ملی، دولتی و موات درکشور انجام شده و زمینه جلوگیری از دغدغه‌ و سرگردانی های ارباب رجوع با این اقدام فراهم‌گردیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند
  • حال خوب مردم در روزهای پایانی فروردین
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • مودی چگونه هند را از تله فقر نجات داد؟ | تبدیل هند به پنجمین قدرت اقتصادی جهان