Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا رییس هیات وزنه برداری سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: علی مرادی در سفر یک روز به سیستان و بلوچستان همچنین از خانه وزنه برداری استان و سایر زیرساخت‌های ورزشی وزنه برداری زاهدان بازدید کرد.

محمد اسحاق ناروئی افزود: رییس فدراسیون وزنه برداری در سفر به سیستان و بلوچستان بر همکاری و مشارکت بهبود زیرساخت‌های ورزشی و کمک به شکوفایی استعدادهای ورزشی این استان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: هم‌اینک افزون‌بر ۲۵۰ ورزشکار سیستان و بلوچستان به صورت سازمان یافته در رشته وزنه برداری فعالیت دارند.

رییس فدراسیون وزنه برداری کشور در جمع ملی پوشان تیم ملی وزنه‌برداری بانوان در زاهدان اظهارداشت: برای نخستین بار اردو تیم ملی وزنه‌برداری بانوان کشور به همت اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و استقبال مردم خونگرم این منطقه در حال برگزاری است.
علی مرادی با اشاره به اینکه گزارش عملکرد هیات وزنه‌برداری سیستان و بلوچستان با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان مطلوب و رو به رشد بوده افزود:فدراسیون تلاش خواهد کرد با برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری سطح دانش مربیان و ورزشکاران این رشته را در استان ارتقا دهد.

وی با اشاره به اینکه فدارسیون وزنه‌برداری از طرح استعدادیابی برای کشف استعدادها در ۲ بخش آقایان و بانوان حمایت خواهد کرد گفت: حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان از رشته وزنه برداری قابل تحسین است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در این نشست اظهارداشت: فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران از برگزاری اردوی تیم ملی بانوان وزنه‌برداری به میزبانی زاهدان رضایت دارد.

ادهم کرد با اشاره به اینکه با حمایت‌های فدراسیون وزنه‌برداری کشور، سالن‌های وزنه‌برداری شهرستان‌های سیستان و بلوچستان تجهیز خواهند شد بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری وزنه‌برداری برای ارتقای دانش‌افزایی مربیان و داوران به صورت رایگان با حمایت‌های فدراسیون انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از ورزشکاران مستعد و نخبه وزنه‌بردار شهرستان‌ها در ۲ بخش آقایان و بانوان در طرحهای استعدادیابی بوده اظهارداشت: برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری در سیستان و بلوچستان کمک بزرگی به توسعه این رشته در استان خواهد کرد.

به گزارش ایرنا افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیأت استانی و ۵۰۰ هیأت شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری سیستان و بلوچستان وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری اخبار کنکور فدراسیون وزنه برداری سیستان و بلوچستان ورزش و جوانان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: نخستین پایگاه اورژانس بانوان استان سیستان و بلوچستان و پنجمین پایگاه اورژانس بانوان کشور در زاهدان افتتاح شد.

دکتر حبیب غزنوی در گفت وگو با ایسنا- افزود: ۷ تکنسین شامل ۵ خانم و ۲ راننده تکنسین آقا در این اورژانس فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: این پایگاه نقش مهم و موثری در ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در محل به بانوان دارد و از بسیاری از ارجاعات به بیمارستان‌ پیشگیری می‌شود.

دکتر رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در مراسم افتتاحیه نخستین پایگاه اورژانس بانوان و مرکز ارتباطات اورژانس زاهدان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: خدمات حوزه سلامت سیستان و بلوچستان بسیار مطلوب است و این خدمات باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

وی افزود: راه اندازی اورژانس بانوان جزو نیازهای اصلی استان و کاری ماندگار است و برای راه اندازی سایر پایگاه ها در استان و زاهدان با دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید آمبولانس و تامین فضای فیزیکی همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند