Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:09:15 GMT

مشکلات محلات و روستاهای چهاردانگه بررسی شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۴۳۶۵

مشکلات محلات و روستاهای چهاردانگه بررسی شد

به گزارش ایرنا، در این جلسه که علیرضا جعفری معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار، مصطفی حیدری بخشدار چهاردانگه، محمد امامی رئیس حوزه قضائی چهاردانگه و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی و خدماتی شهرستان نیز حضور داشتند، معتمدان محلات و روستاهای مختلف به بیان کاستی ها، کمبودها و مشکلاتشان پرداختند و تصمیمات لازم جهت رفع آنها اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این جلسه دو ساعته مسائل مربوط به روستاهای شمس آباد، فیروز بهرام، ترشنبه، گلدسته، گلشهر، قاسم آباد، کاظم آباد و محلات قدس و نگین مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی 

فرماندار اسلامشهر از برگزاری مراسم نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی نماز جمعه اسلامشهر در روز شنبه خبر داد.

مسعود مرسلپور در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: در این مراسم که به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، سردار پلارک یکی از همرزمان و یاران شهید سلیمانی سخنرانی می کند.

وی بر ضرورت تبیین ابعاد شخصیتی و سبک زندگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای مردم تاکید و بیان کرد: دهه بصیرت و ایام شهادت سردار دلها فرصت مناسبی است تا مردم شناخت بیشتری از مشی و مرام و دیدگاههای این شهید عزیز پیدا کنند.

مرسلپور ادامه داد: با توجه به مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا به جز مراسمی که روز شنبه در مصلی برگزار می شود، سایر مراسم مربوط به دهه بصیرت در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اجرا می شود.

پیام مشترک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر بمناسبت ۹ دی ماه و آغاز دهه بصیرت 

فرماندار شهرستان اسلامشهر و نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر در پیامی مشترک ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۹ دی و آغاز دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، بر ضرورت حفظ وحدت و همبستگی ملی تاکید کردند.

متن پیام مشترک مسعود مرسلپور و حجت الاسلام نوروزی به شرح ذیل است: ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی در روز نهم دی‌ماه سال ۸۸ ولایت‌مداری و بصیرت انقلابی خود را به رخ جهانیان کشاند و حماسه ای بزرگ را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کرد و امروز نیز همه وظیفه داریم با حفظ وحدت و همبستگی ملی، در پاسداری از میراث گرانمایه ای که با خون فرزندان این سرزمین و با جانبازی و ایثارگری رزمندگان به دست آمده بکوشیم.

در ادامه آمده: مهمترین پیام این حماسه بزرگ و رخدادهایی همچون سالروز قیام خونین مردم قم در سال ۱۳۵۶ که در دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت قرار دارد، این است که مردم، دلبسته نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه هستند و آمادگی کامل دارند تا آخرین نفس در مقابل دشمنان ایستادگی و فداکاری کنند.

در ادامه این پیام آمده: ضمن گرامیداشت یاد و نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در آستانه نخستین سالگرد شهادت ایشان و همرزمان شهیدش هستیم و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، یک بار دیگر حماسه ۹ دی و آغاز دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی می‌داریم.

شهرستان اسلامشهر با حدود ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران قرار دارد.

برچسب‌ها اسلامشهر چهاردانگه مسعود مرسلپور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسلامشهر چهاردانگه مسعود مرسلپور اسلامشهر چهاردانگه مسعود مرسلپور اخبار کنکور حاج قاسم سلیمانی سالگرد شهادت دهه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن

سردار سید محمود میرفیضی در دیدار مردمی خود در مسجد زین العابدین حصیرآباد در خصوص طرح شمیم گفت:طرح شمیم طرح در واقع مشارکت بین پلیس و واحد‌های خدمات رسان است که در اینجا خدماتی در حوزه مشاوره و مددکاری، سنجش سلامت، کارگاه پیشگیری از جرایم و. با همکاری کارکنان انتظامی و سایر نهاد‌ها و سازمان‌هایی، چون بهزیستی، مراکز پزشکی و... انجام می‌شود.

او در پاسخ به اینکه آیا این طرح واقعاً در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است یا خیر گفت : بر اثر اقدامات متعددی که انجام گرفته و آمار و ارقامی که بعد از اجرای این طرح به دست آمده نتایج آن مثبت و مطلوب ارزیابی شده است.

 فرمانده انتظامی استان خوزستان در خصوص دیدار مردمی ۱۹۷ و علت تشکیل آن در مساجد بیان داشت: ۱۹۷ پل ارتباطی پلیس و مردم است و ما به مردم می‌گوییم بر پلیس نظارت بکنید همیار پلیس باشید و با او همکاری کنید ما به جای اینکه به مردم بگوییم به پلیس و ۱۹۷ مراجعه کنید ما خودمان در محلات حضور پیدا می‌کنیم و سعی می‌کنیم درخواست‌ها و مطالباتی که مردم در محلات دارند را حل و فصل کنیم.

سردار میرفیضی می گوید: حضور در مساجد در شناخت جغرافیای محله و درخواست‌هایی که مردم در محلات دارند این امکان را به ما می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مشکلات آنها باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم