Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:09:16 GMT

کیانشهر اهواز در محاصره حفاری‌های فاضلاب

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۴۴۵۵

کیانشهر اهواز در محاصره حفاری‌های فاضلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسدود شدن ورودی کیانشهر اهواز و دشواری عبور و مرور در این منطقه مورد اعتراض ساکنان منطقه واقع شده است.

عدم اتصال شبکه فاضلاب کیانشهر به شبکه اصلی موجب شده تا فاضلاب منطقه در اراضی اطراف تخلیه شود و اگر چه عملیات شرکت آبفا جهت اتصال شبکه درحال اجرا است اما سرعت پایین آن در دو سال اخیر مشکلات و حوادث ترافیکی متعددی در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته ساکنان منطقه کیانشهر، از سه ماه قبل ورودی اصلی منطقه یعنی بلوار امام رضا (ع) مسدود شده و راه جایگزین آن در بلوار ارتش به علت خرابی آسفالت و آبگرفتگی آن قابل تردد نیست.

همچنین از بیش از یک ماه قبل و با آغاز بارش باران، عبور خودروها از بخش‌هایی از پیاده رو بلوار ارتش وضعیت تاسفباری را به وجود آورده است اما تاکنون هیچ اقدامی از سوی شرکت آبفا جهت اصلاح این وضعیت دیده نشده است.

علاوه بر کیانشهر، مناطق متعدد شهر به ویژه کوی علوی نیز با مشکل آبگرفتگی، خرابی آسفالت و اختلال در عبور و مرور مواجه است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پروژه سنگین اصلاح شبکه فاضلاب کلانشهر اهواز به طور همزمان در مناطق متعدد نویدبخش بهبود وضعیت شبکه فاضلاب در سال‌های آینده می‌باشد اما به دلیل مشکلات به وجود آمده در عبور و مرور شهروندان، نیازمند نظارت بر ترمیم سریع حفاری‌ها است.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز فاضلاب امام رضا اعتراض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ با اقتدار به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز امروز ۳۱ فروردین در خطبه‌های نماز جمعه اهواز گفت: تربیت یکی از مهمترین امور زندگی بشر و محصول زندگی دنیایی است. در تربیت فرزند و زندگی خانوادگی نباید سطحی برخورد کرد. تربیت باید عمیق باشد. داعش و منافقین حاصل تربیت سطحی از دین بودند.

وی افزود: دموکراسی غربی مصداق گروه فرقان و داعش است. این نوع تربیت دوام ندارد. در مقابل آن علوم انسانی اسلامی است همواره محصول می‌دهد. انسان‌شناسی باید شرعی و دینی باشد. خداوند می‌فرماید درک خوب و بد در انسان است. انسان شناسی اسلامی یعنی درک خوب از بد.

امام جمعه اهواز با اشاره به روز ارتش آن را به ارتشی‌ها تبریک گفت: روحیه تدین ارتش و کنار مردم بودن باعث پیروزی آن شده است.

وی بیان کرد: یکی از بزرگان اهل معرفت گفت به شلیک موشک از یمن نگاه کنید یعنی اتفاقات در منطقه شامات زمینه ظهور است. اتفاقی که در شامگاه شنبه اتفاق افتاد مدت‌ها بود که انتظار آن را می‌کشیدیم. اگر به سفارتخانه کشور‌های غربی حمله می‌شد با تمام قدرت دفاع می‌کردند. همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند سفارتخانه حکم خاک کشور را دارد. در این سال‌ها حمله به اسرائیل از طرف ما آشکار نبود آنها هم آشکار نمی‌کردند.

ولی هر بار اقدام مناسب اتفاق می‌افتاد. قدرت ما نامحدود است، اما ما از بخش محدود آن استفاده کردیم. گفتند ۹۹ درصد آنها را رهگیری کردیم. دروغ می‌گویند. اگر راست هم بگویند ۱٠ کشور با رژیم صهیونیستی شب و روز رصد می‌کردند و گنبد آهنین هم فعال کردند. ما فرض می‌کنیم حرف شما درست، اما همین که موشک ما شلیک شده مهم است. در این چند روز آمریکا ده بار پیام داده و گفته غلط کردم به اسرائیل گفته نکند دست از پا خطا کنید. خبر‌هایی هست که اینها اینگونه در برابر فرزندان شما، سپاه عزیز ما اظهار عجز می‌کنند.

وی ادامه داد: امتیاز‌هایی در هفته اخیر به یمن دادند که دست بکشید. اما یمن با قدرت ایستاده، چون محور مقاومت در منطقه ریشه دوانده به گونه‌ای که دغدغه‌ای برای حراست از مرز‌های اسلامی وجود ندارد. ده‌ها کشور و نه فقط انگلیس این دژ مستحکم را در منطقه برای منافع خودشان در منطقه ایجاد کردند. اگر این دژ مستحکم فرو بریزد تمام کشور‌های غربی در منطقه فرو می‌ریزد. می‌دانند که ایران اسلامی ریشه نازک اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

امام جمعه اهواز گفت: در این دو ساله روسیه ۷۰ پهپاد علیه اوکراین بکار گرفته، اما ایران اسلامی در کمتر از یک ساعت ۱۷۰ پهپاد از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی فرستاد. روسیه در سال ۲۰۲۳ در حوزه بالستیک از ۱۰۸ موشک استفاده کرد. در مجموع ۱۵۳ موشک روسیه برعلیه اوکراین استفاده کرد. ۱۲۰ موشک بالستیک از ایران جامعه هدف در سرزمین‌های اشغالی را ویران کرده است. می‌گویند اتفاقی نیفتاده. ماهواره‌های ما فیلم‌برداری کرده است. در کمتر از نیم ساعت یک ششم قدرت چین بر علیه اسرائیل بکار گرفته شده است. ما منتظر هستیم شما دست از پا خطا کنید به اذن خدا اسرائیل در منطقه باقی نخواهد ماند.

موسوی‌فرد بیان کرد: این نمایش قدرت بود نه خود قدرت. ایران قصد داشت به دشمن نشان دهد این اقدام حداقلی چگونه نشان‌دهنده اثرات حداکثری است. حرکات بعدی رژیم صهیونیستی و هر کشور دیگری با اقتدار جواب داده می‌شود. در سایه مذاکره کدام کشور به حق خود رسید. در سایه اقتدار نظامی و تعقل موفقیت کسب می‌شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به اجرای طرح نور، عنوان کرد: از نیروی انتظامی تشکر می‌کنم که با برنامه وارد شده است. تنها دولت و نیروی انتظامی نمی‌تواند بر این مشکلی که دشمن بر ما وارد کرده فائق بیاییم. همه باید تلاش کنیم. ادارات باید از خود شروع کنند. همه باید از خودمان شروع کنیم.

دیگر خبرها

  • فاضلاب و بیمارستان مطالبه جدی مردم مرودشت است
  • پاسخ با اقتدار به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی
  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • عدم راه اندازی مجتمع بنکداران مواد غذایی همدان
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • اعتراف درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران