Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه شورای زنان که به «بررسی آسیب‌ها و مشکلات ناشی از برگزاری کلاس‌های آنلاین درسی و دسترسی کودکان و نوجوانان به اینترنت» با توجه به اخبار منتشر شده و اعتراضات مادران پیرامون ولنگاری در فضای مجازی، اختصاص داشت اعضای شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده پس از بحث و بررسی درمورد این موضوع، بار دیگر ضمن تأکید بر این نکته که بالا بردن سواد رسانه‌ای تنها چاره برای حل این مشکل نیست، بر راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت ویژه کودکان و نوجوانان، تأکید کردند و در خصوص تعلل در راه اندازی اینترنت ملی نیز هشدار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اعضاء شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده بر استفاده بیشتر و کامل‌تر از ظرفیت رسانه ملی برای آموزش دروس توسط اساتید با تجربه و متخصص، به منظور تأمین امنیت اخلاقی دانش آموزان و حذف هزینه‌های مادی تحمیلی بر خانواده‌ها در شرایط فعلی اقتصادی، تأکید کردند.

 دستور بعدی جلسه به بررسی دلایل و عوامل آمار بالای سقط جنین اختصاص داشت که پس از بحث و بررسی اعضاء پیرامون آن، مقرر شد تا این موضوع از طریق دستگاه‌های مسئول پیگیری شود.

بیشتر بخوانید

یک بام دوهوای امنیت روانی در مدارس/ هیاهوی حادثه ارومیه مسئولان را بیدار می‌کند؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه ملی اطلاعات و اینترنت شورای فرهنگی اجتماعی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۸ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات

مهدی دوستی استاندار هرمزگان با اشاره به تلاش دولت برای افزایش ضریب برخورداری مناطق مختلف استان از خدمات اینترنت، گفت: بر اساس آخرین طرح‌های انجام شده ۸ روستای جدید در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، قشم، حاجی‌آباد، جاسک، سیریک و بشاگرد به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و تلاش برای اتصال روستا‌های فاقد شبکه اینترنت نیز در دستورکار قرار دارد.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در سطح وزارت و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان روستا‌های مرباغ در شهرستان بندرلنگه، رودشور در شهرستان بندرعباس و خالقین در شهرستان قشم به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

استاندار هرمزگان گفت: در شهرستان حاجی‌آباد نیز دو روستا تحت عناوین کهن گدار و بیدوئیه کچین اتصالشان به اینترنت پرسرعت و پایدار برقرار شد.

وی افزود: در شرق هرمزگان روستای گوان از توابع شهرستان جاسک، روستای کندال از روستا‌های شهرستان سیریک و روستای درنگ‌مدو از شهرستان بشاگرد به شبکه ملی اطلاعات وصل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • اتصال ۸ روستای هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی نسل جدید اینترنت 5G در چین
  • نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز
  • نسل جدید اینترنت ۵G در چین راه اندازی می شود