Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اسبق پرسپولیس می‌گوید: در واقع بینانه‌ترین حالت ممکن مسائل اقتصادی در فوتبال دنیا حرف اول را می‌زند اما از مسائل روحی و روانی بازیکنان تیم نباید چشم‌پوشی کرد، سال‌های زیادی بود که تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشت و این موضوع فشار زیادی را برای بازیکن ایجاد می‌کند.

اردلان آشتیانی، سرمربی تیم میلادمهر تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با تجربه جدیدش به عنوان سرمربی تیم فوتبال میلادمهر و برنامه‌اش گفت: هدف اصلی ما ساختن یک تیم قوی و خوب است که تا به اینجا موفق بوده‌ایم و بازی ابتدایی ما ثابت می‌کند که ما در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم، ما باید در راستای منافع باشگاه قدم برداریم و به هر شیوه‌ای که باشگاه تصمیم داشته باشد هزینه کند طبیعتا به همان مقدار برای تیم صرف خواهد شد و امیدوار هستیم که در آینده تیمی قدرتمند تشکیل دهیم تا جزو 4 تیم صدر جدول باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن اسبق پرسپولیس با گذشت 8 هفته از لیگ برتر درخصوص وضعیت لیگ امسال و مدعیان قهرمانی یادآور شد: در سه هفته ابتدایی لیگ امسال تیم‌ها در وضعیت مطلوبی قرار نداشتند و هماهنگی لازم بین تیم‌هایی که به تازگی وارد لیگ برتر شده بودند دیده نمی‌شد مانند تیم‌های مس رفسنجان و آلمینیوم اراک اما خوشبختانه در این هفته می‌بینیم که این تیم‌ها هم به هماهنگی مناسب رسیده‌اند.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: در خصوص مدعیان قهرمانی، تیم پرسپولیس را مدعی اول قهرمانی می‌دانم و سپاهان نیز نسبت به سال گذشته تغییر خوبی داشته است. همچنین تیم گل‌گهر سیرجان تیمی با نفرات خوب است و فکر می کنم توانایی مدعیان قهرمانی را داشته باشد، همچنین تیم استقلال هنوز نتوانسته انتظاراتی که از این تیم می رود را برآورده کند اما تیم بزرگی چون استقلال نیز می‌تواند در دسته مدعیان قهرمانی لیگ برتر امسال قرار بگیرد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال کاوه تهران درباره ارزیابی عملکرد سرخ‌پوشان در لیگ این فصل و توانایی قهرمانی پرسپولیس برای پنجمین سال متوالی توسط گل‌محمدی بیان کرد: تیم با ثبات پرسپولیس در لیگ این فصل در شرایط خوبی قرار داشته و از زمان حضور برانکو مقام دوم قهرمانی را کسب کرده. پرسپولیس امسال در شرایط خوبی قرار دارد و سه بازی عقب مانده دارد اگر از این تعداد، سه بازی را ببرد با اختلاف 2 امتیاز در صدر جدول قرار می‌گیرد. تیم بزرگ پرسپولیس از بازیکن‌های خوب تشکیل شده و دارای بهترین خط دفاع لیگ است که کمترین تعداد خوردن گل را دارند و اگر از تیم حریف گل خورده‌اند روی ضربات پنالتی بوده است، فکر می‌کنم گل نخوردن مسئله مهمی در فوتبال امروز است که امید به کسب مقام قهرمانی در لیگ توسط تیم پرسپولیس را دارم.

بازیکن اسبق تیم هما تهران در مورد ارزیابی عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و به ویژه فینال عنوان کرد: پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا از نفرات مهم و کلیدی در ترکیب خود همچون وحید امیری، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، شجاع خلیل‌زاده و مهدی ترابی محروم بود. با وجود اینکه مربی تنها بود بازی خوبی از تیم ارائه دادند و نشان دادند افتخار ایران هستند، من تصور می‌کنم با روندی که پرسپولیس ادامه می‌دهد در سال آینده شانس این را دارد به مرحله گروهی در آسیا برسد و با تقویت تیم این اتفاق بزرگ رخ دهد که سرخ‌پوشان را در فینال ببینیم اما در روز فینال و بازی با تیم اولسان هیوندای پرسپولیس بازی خوبی داشت و اگر  پنج دقیقه بعد از گل را رعایت می کردند و گل نمی‌خوردند شاید در نیمه دوم تیم اولسان هیوندای نمی‌توانست به پرسپولیس گل بزند.

آشتیانی در رابطه با اینکه چرا باشگاه‌های ایرانی نزدیک 30 سال قهرمان آسیا نشدند توصیح داد: در لیگ قهرمانان آسیا شاهد بازیکن‌های باکیفیت خارجی هستیم و این موضوع تاثیر بسزایی در عملکرد مثبت تیم‌ها دارد، بسیاری از تیم‌ها برای این موضوع هزینه کرده و بازیکنان با کیفیت خارجی را جذب کرده‌اند تا از این طریق به مراحل بالاتر برسند اما در حال حاضر متاسفانه با جدایی بشار رسن از پرسپولیس، کار این تیم برای سال بعد سخت خواهد شد و با قانون جدید منع جذب بازیکن و مربی خارجی برای تیم‌ها ضرر بسیار بزرگی برای خود باشگاه است که امیدوارم با حذف این قانون، و ایجاد قانونی جدید برای نظارت بیشتر و بهتر بر جذب بازیکنان خارجی از این راه بتوانیم تیم‌های خود را تقویت کنیم.

او درخصوص دلایلی که با وجود 2 سرمربی متفاوت خارجی و ایرانی موجب عدم قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شد تاکید کرد: در واقع بینانه‌ترین حالت ممکن مسائل اقتصادی در فوتبال دنیا حرف اول را می‌زند اما از مسائل روحی و روانی بازیکنان تیم نباید چشم‌پوشی کرد، سال‌های زیادی بود که تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشت و این موضوع فشار زیادی را برای بازیکن ایجاد می‌کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره جو بدی که بعد از کسب نایب قهرمانی در شبکه‌های اجتماعی علیه چند بازیکن پرسپولیس به وجود آمده ادامه داد: قطعا پرسپولیس تا به این مرحله کار بزرگی انجام داده و نباید به این شدت هجمه وارد این تیم می شد، بیشتر انگشت‌ها به سوی مهدی شیری نشانه گرفته شده که این حرکت کار بسیار ابتدایی و سطحی است و شیری هم برای این تیم تلاش های بسیاری کرده اما در هر صورت اشتباه مهدی شیری را باید به خاطر تمام پاس گل هایی که برای این تیم انجام داده است ببخشیم، امیدوارم هوادران درک کنند که این اتفاق ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال اردلان آشتیانی تیم میلاد مهر تهران پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مدعیان قهرمانی تیم پرسپولیس بازیکن اسبق تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس و بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان طی دیدارهای اخیر، به دلیل مصدومیت بازی این هفته تیمش در جام حذفی برابر آلومینیوم اراک را از دست داده است.

با این حال اکنون شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا مدافع راست سرخپوشان نیز از شرایط همراهی تیمش در این بازی خارج شود تا غایبان پرسپولیس برابر حریف نسبت به دیدار قبلی این تیم به دو نفر افزایش یابد.

دانیال اسماعیلی فر که موفق شده بود زننده گل اول پرسپولیس برابر نفت آبادان لقب گیرد، در ادامه شادی گل خود حرکتی انجام داده که اکنون با دعوتش به کمیته اخلاق همراه شده است. به نظر می‌رسد این بازیکن با محرومیت معلق یا یک جلسه رسمی مواجه شود و به این ترتیب احتمالا برابر آلومینیوم اراک غایب خواهد بود.

علیرضا بیرانوند نیز البته دیگر غایب پرسپولیس در این بازی خواهد بود که همچنان درگیر مصدومیت تاندون دست خود است و به نظر می رسد مهیای جدال با سپاهان در هفته آتی شود.

دیگر خبرها

  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • صعود ۲ قایقران ایرانی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا 
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
  • روایت میراسماعیلی از لغو اعزام جودوکاران به مسابقات قهرمانی آسیا