Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:57:28 GMT

اعتبارات عمرانی شاهرود ۵۰ میلیارد تومان است

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۵۵۲۵

اعتبارات عمرانی شاهرود ۵۰ میلیارد تومان است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی شامگاه سه شنبه در نشست کارکنان فرمانداری شاهرود با معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت استانداری سمنان به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان ضمن بیان اینکه در زمینه اعتبارات دولت با محدودیت منابع روبرو است، تاکید کرد: یکی از مسائلی که علی رغم این محدودیت منابع به آن تاکید می‌شود، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و … می‌بایست از ظرفیت‌های بخش خصوصی به خوبی بهره گرفت، ابراز کرد: منابع عمرانی اندک هستند و لذا می‌بایست به مقوله جذب سرمایه گذاران نگاه ویژه‌ای داشت.

سرپرست فرمانداری شاهرود با بیان اینکه ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای شهرستان در نظر گرفته شده است، بیان داشت: این میزان با همه اعتبارات دیگر مانند دو درصد نفت و گاز و.. است که میزان چشم‌گیری محسوب نمی‌شود.

جلالی با بیان اینکه انتظار است که با همراهی دستگاه‌های اجرایی حداقل سهم شهرستان شاهرود در زمینه اعتبارات ملی اعلام شود، گفت: در حوزه عمرانی یکی از مشکلات موجود در شهرستان مقوله مسکن مهر و عدم تکمیل آن است که خوشبختانه این موضوع در شورای مسکن در دست بررسی است و نتایج آن به زودی معلوم می‌شود.

وی با بیان اینکه دیگر مشکلی که در شاهرود وجود دارد موضوع شهرک پردیس است، گفت: این شهرک نیز دارای مشکلات عدیده مسکن و اسناد است که چالش‌هایی را پدید آورده اما در خصوص رفع این مشکلات نیز جلساتی برگزار و امیدواریم بتوانیم به راه حل خوبی دست یابیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست پیرامون مسائل پرداختی به کارکنان دولت به خصوص فرمانداری شاهرود نیز مسائلی مطرح شد.

کد خبر 5108062

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان فرمانداری شاهرود شورای مسکن اعتبارات عمرانی قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان بارش برف ایام فاطمیه شهرستان کرج شیوع کرونا بصیرت حماسه نهم دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد

آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع سیل در شهرستان کاشان، اظهار داشت: به ندرت این اتفاق رخ می‌دهد که کاشان در محاصره سیل قرا بگیرد و از این رو حجم فراوان سیلاب از بالادست کاشان به سمت پایین سرازیر شد.

وی افزود: علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

وی ضمن اشاره به حضور مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در کاشان گفت: ستاد مدیریت بحران در هفته پیش‌رو تشکیل می‌شود و سعی می‌شود بخشی از اعتبارات، تخصیص یافته و هزینه شود تا شاهد بروز چنین حوادث و خساراتی نباشیم، اما باید در نظر داشت که این آمادگی برای همه ما وجود داشته باشد.

محمدی فشارکی تصریح کرد: دیواره‌چینی مسیل‌ها و لایروبی رودخانه‌ها در دستور کار قرار دارد و توافقات ضمنی بین مجموعه‌های بین بخشی صورت گرفت و امیدواریم در یک بازه زمانی منطقی و به صورت استاندارد برای مردم شهرستان کاشان اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد