Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| بعد از انتشار گزارشی مبنی بر گلایه‌های عوامل باشگاه شهروند ساری از آقای استاندار با عنوان ( وعده استاندار برای فوتسالی‌ها عملی نشد / سالن سید رسول همچنان در انتظار کف‌پوش !) در خبرگزاری فارس، مسؤول سالن سیدرسول حسینی به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال تصاویری، مدعی تعویض کف‌پوش سالن سیدرسول‌حسینی ساری در ماه‌های گذشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولائیان مسؤول سالن سیدرسول حسینی در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری گفت: در خلال مسابقات دو فصل پیش لیگ برتر فوتسال کشور در یکی از مسابقات استاندار مازندران برای دیدن بازی شهروند ساری به سالن سیدرسول حسینی آمد و بین دو‌نیمه به رختکن تیم شهروند رفت و آنجا قول بازسازی کف‌پوش سالن سیدرسول حسینی را به مدیریت باشگاه دادند.

وی افزود: این موضوع و این وعده حسین‌زادگان در آن بازی توسط عوامل برگزاری، از طریق بلندگو به تماشاگران هم اعلام شد و مورد استقبال هواداران و بازیکنان قرار گرفت.

مسؤول سالن سیدرسول حسینی ادامه داد: اما آن زمان، به علت درگیری تیم شهروند ساری در فصل لیگ۹۷ ـ ۹۸ و  به دلیل اینکه تیم در کوران مسابقات بود، عملیات بازسازی به اتمام فصل موکول شد.

کولائیان بیان کرد: از تاریخ ۲۳ اردیبهشت‌ماه بعد دو هفته وقفه از اتمام مسابقات لیگ‌برتر فوتسال کشور، روند بازسازی کف‌پوش سالن سیدرسول شروع شده و‌ بعد از یک ماه در دوران مدیرکل وقت، حبیب حسین‌زادگان به اتمام و‌ بهره‌برداری کامل رسید که تصاویر آن گویا صحت اقدام‌ صورت گرفته موجود است و مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در فصل ۹۸-۹۹ تیم شهروند ساری در کف پوش جدید سالن صورت گرفته بود.

پیروز گزارش ویدئویی ای که در همین گزارش مشاهده می‌کنید؛ عوامل باشگاه شهروند ساری با رد این موضوع با ضمن گلایه از استاندار مازندران اعلام کردند که وعده‌ استاندار  عملی نشد، چرا که سالن سیدرسول حسینی قرار بود با نصب کف‌پوش بازسازی شود ولی از این تصاویر کاملا گویاست و صحبت‌های مدیر سالن مشخص است که این سالن فقط رنگ‌آمیزی شده و تعویض کف‌پوش صورت نگرفته است.

با بررسی‌های صورت گرفته، تعویض کف‌پوش سالن به مدت یک ماه به طول می‌انجامد و در صورتی که اکنون قصد تعویض کف‌پوش در دستور کار قرار گیرد، حداقل یکی دو بازی را شهروند ساری باید در سالنی دیگر به میدان برود. البته موضوع محدودیت‌های کرونایی زمان مناسبی است که به‌دلیل عدم حضور تماشاگران، هر چه زودتر این اقدام از سوی استانداری یا اداره کل ورزش و جوانان صورت گیرد.

به گزارش فارس؛ در هر صورت، شهر ساری با قدمت ۲۰ ساله در سطح اول فوتسال ایران به‌عنوان قدیمی ترین و پرهوادارترین تیم فوتسال ایران، نیازمند حمایت بیشتر است و در طول این سال‌ها حق فوتسالی‌های مرکز استان بود که یک سالن استاندارد و در حد لیگ برتر فوتسال کشور داشته باشند تا در طول این مدت در این سالن کوچک و غیر استاندارد، مورد تمسخر فوتسال کشور قرار نگیرند.

استاندار مازندران نیز باید به وعده‌ای که در خصوص تعویض کف‌پوش سالن سیدرسول حسینی داده عمل کند تا ناراحتی عوامل باشگاه شهروند نیز برطرف شود؛ باید هر چه زودتر نسبت به موضوع و رفع موانع و مشکلات موجود از سوی مسؤولان دستگاه ورزش و مسؤولان مربوطه اقداماتی صورت گیرد تا فوتسال مازندران از این موضوع بیش از این آسیب نبیند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران لیگ برتر ورزش فوتسال لیگ برتر فوتسال کشور شهروند ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد

دکتر سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر اظهار کرد: هفته گذشته، پسر ۱۲ ساله و اهل خرمشهر در اثر تشنج و ایست قلبی تنفسی در بیمارستان ولیعصر(عج) بستری شد.

وی اضافه کرد: با وجود تلاش کادر بیمارستان برای بازگرداندن پسر یادشده به زندگی، در نهایت مرگ مغزی او توسط کمیته مرگ و میر بیمارستان تایید و بعد از جلب رضایت خانواده ایشان، بیمار برای اهدای عضو به مرکز استان اعزام شد.

دکتر حسینی تصریح کرد: ۲ کلیه بیمار به بیماران خوزستانی نیازمند به اهدا داده شد.

وی افزود: کلیه‌های این فرد به یک آقای ۲۷ساله و خانمی ۲۴ساله اهدا شد.

خبرنگار:نسترن ریاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227993 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری