Web Analytics Made Easy - Statcounter

گواهیان از راه یابی مستند «ماح» با موضوع فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به بخش مسابقه جشنواره «عمار» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مستند «ماح» که به بررسی فراز و نشیب های شکل گیری کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم می‌پردازد به بخش مسابقه مستند یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» افزود: دبیرخانه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار پس از بررسی‌ آثار رسیده به این دوره جشنواره، اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه «مستند» و «داستانی» را اعلام کرد.

 

وی بیان کرد: برگزیدگان این بخش‌ها در ایام برگزاری جشنواره، به ترتیبی که توسط دبیرخانه جشنواره، تعیین می‌شود، معرفی و تقدیر می شوند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه مستند «ماح»، ماجرای یک مسجد شگفت‌انگیز و تراز انقلاب اسلامی را به تصویر کشیده است، خاطرنشان کرد:  این فیلم مستند، به کارگردانی «سید عباس طهماسبی»، تهیه‌کنندگی «سیاوش معصومی» و گویندگی «ناصر طهماسب» به تولید رسیده است.

 

وی از اکران این مستند به صورت آنلاین از کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، عنوان کرد: اکران مستند «ماح»، روز جمعه پنجم دی ماه با حضور عوامل تهیه و تولید آن به صورت آنلاین اکران شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» با اشاره به اکران این مستند در افتتاحیه جشنواره عمار، افزود: مادر شهیدان خالقی‌پور از تهران و مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر از ساری، مهمانان افتخاری این برنامه بودند.

 

به گزارش شبستان، کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»،‌ مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم از کانون های فعال استان و کشور است که همه ساله در جشنواره های مختلف حائز رتبه های برتر کشوری و استانی می شود.

 

این کانون که بنای فعالیت های فرهنگی آن پس از دوران دفاع مقدس بنا نهاده شده است، اکنون با برخورداری از بیش از یک هزار و ۵۰۰ جوان و نوجوان مسجدی، به عنوان یک نهاد پیشرو و پیشگام تراز انقلاب اسلامی در آمده و خروجی آن مدیران توانمند و جوانان عالم و تحصیلکرده بسیاری است که هر کدام از آنها در جای جای کشور مشغول به فعالیت در خدمت رسانی به مردم هستند.

 

همچنین ‌گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از ۱۰ سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

 

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

 

شایان ذکر است، این برنامه در قالب رواق «هنر»، طرح ملی «ایران قوی»، به اجرا در آمده است.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: مستند ماح ایران قوی در فارس کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد فارس کانون فرهنگی و هنری دوستان آسمانی بخش مسابقه امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین