Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام نیوز، تیم های استقلال و گل گهر سیرجان در هفته نهم لیگ برتر به مصاف هم می روند.

 

 تیم های گل گهر سیرجان و استقلال تهران در چارچوب یک بازی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت.

 

گفتنی است بازی استقلال و گل گهر امروز چهارشنبه ۱۰ دی ۹۹ ساعت ۱۶:۲۰ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: گل گهر سیرجان لیگ برتر استقلال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف استقلال با پرسپولیس گرم می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که با محرم نویدکیا روزهای خوبی را سپری کرده، به دنبال حفظ شرایط موجود و ادامه روند موفقیت آمیز خود در سال 1403 است. نارنجی‌پوشان در اولین بازی رسمی خود در سال جدید باید مقابل استقلال تهران صف‌آرایی کنند و به همین خاطر نویدکیا قصد دارد به بهترین شکل شاگردانش را آماده این مسابقه کند.

از این رو در تعطیلی لیگ برتر نویدکیا تمرینات فشرده و بازی های دوستانه ای را برای شاگردانش تدارک دیده است. مس رفسنجان چند روز قبل در یک بازی دوستانه با بهمن تهران بازی کرد و حالا قرار است روز 12 فروردین مقابل پرسپولیس صف آرایی کند.

بازی تدارکاتی با پرسپولیس اتفاق ویژه ای است که قبل از رویارویی رسمی با استقلال در لیگ برتر مسی‌ها تجربه خواهند کرد. نارنجی‌پوشان قصد دارند با آمادگی کامل مقابل استقلال قرار بگیرند و دیدارسخت با پرسپولیس هم در قالب بازی دوستانه به همین منظور در تقویم آنها گنجانده شده است.

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه استقلال مقابل شاگردان رضا عنایتی
  • حریف استقلال با پرسپولیس گرم می‌کند!
  • تماشای بازی حساس لیگ برتر رایگان شد
  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • فجر و شهر راز ، امروز هشتم فروردین به مصاف رقبا می‌روند.
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر