Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، زرین کشاورز تهیه کننده برنامه «مهربانو» گفت: برنامه «مهربانو» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه می پردازد. این برنامه پنجشنبه ها از ساعت ۱۸:۳۰ در گفتگو با زنان موفق، کارآفرین و متدین و روایت هایی از بانوانی که یاد و خاطراتشان تجلی گر زنان موفق ایرانی است، روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برنامه «مهربانو» به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه این هفته و هفته آتی به زندگی بانو نصرت امین اولین بانوی مجتهد در جهان اسلام اختصاص یافته است. از بانو امین بیش از سی عنوان کتاب از جمله یک دوره تفسیر قرآن کریم به جای مانده است. بانو مجتهده امین، به موضوع علم‌آموزی زنان توجه بسیاری داشت به همین سبب در سال ۱۳۴۴ حوزه‌ای به نام «مکتب فاطمه (س)» ویژه‌ی بانوان تاسیس کرد.

کشاورز در پایان عنوان کرد: یکی از مسائل غم انگیز در زندگی این بانوی خودساخته مرگ فرزندان اوست، بانو امین هشت فرزند به دنیا آورد که هفت فرزند او به دلیل بیماری از دنیا رفتند. آرامگاه این بانوی متعالی، در شهر اصفهان، محل تولد وی است.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرند. این شبکه رادیویی در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز قابل دریافت است.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

کد خبر 5108317 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو تهران برنامه رادیویی بانو مجتهده امین قاسم سلیمانی تئاتر ایران موسیقی ایرانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ویروس کرونا برنامه تلویزیونی سریال ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند شبکه سه سیما فیلم سینمایی آلبوم موسیقی شبکه افق حضور هنر ایران در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آمده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!
  • مجموعه «رادیولوژی»، از شبکه سلامت
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی