Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@09:22:33 GMT

آزادی ۱۸ زندانی از زندان‌ انزلی

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۸۰۳۹

مدیرکل زندان‌های استان گیلان از آزادی ۱۸ زندانی از زندان انزلی با همت خیرین استان خبر داد. محمدی اصل در گفت‌وگو با میزان از آزادی ۱۸ زندانی از زندان‌های شهرستان انزلی خبرداد و گفت: در ادامه پویش همیاری خیرین استان گیلان برای آزادی زندانیان، در حرکتی جهادی دیگر با حضور خیرین شهرستان انزلی و همراهی مقامات قضایی این شهرستان ، ۱۸ زندانی از زندان انزلی آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   مدیر کل زندان‌های استان گیلان در این مراسم، ضمن تقدیر از حضور و شرکت فعال خیرین شهرستان بندر انزلی تصریح کرد: با کمک و همدلی و مواسات خیرین انزلی و تاکیدات رییس سازمان زندان‌های کشور مبنی بر شناسایی و فعال کردن گروه‌های جهادی در زندان‌های کشور باری دیگر با یاری خداوند متعال و همت خیرین جهادی شهرستان بندر انزلی ۱۸ زندانی را با ۱۵۰ میلیون تومان که ۶۰ میلیون توسط خیرین و ۹۰ میلیون با اخذ رضایت از شکات تامین شد، به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

محمدی اصل با بیان اینکه این حرکت جهادی در کل زندان‌های استان در حال انجام است افزود، تمام تلاش و کوشش مجموعه زندان‌های گیلان اجرایی کردن اولویت‌های سازمانی با عزمی جدی است و برای رسیدن به اهداف بلند و کوتاه مدت با برگزاری نشست‌های تخصصی و همفکری‌های مناسب و با ایجاد راهکار‌های فنی و تخصصی تلاش می‌کنیم تا زندانیانی که امانت به دست ما هستند و دروان حبس را سپری می‌کنند با تعاملات بسیار ارزنده مقامات قضایی به آغوش گرم خانواده باز گردانیم.     بیشتر بخوانید:       آزادی ۶۳ زندانی مالی و جرایم غیرعمد به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی انتهای پیام/ برچسب ها: گیلان زندانی آزادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گیلان زندانی آزادی ۱۸ زندانی از زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ زندانی حافظ کل قرآن شدند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدی با تشریح اقدامات علمی، تربیتی، ورزشی و قرآنی که در ندامتگاه‌ها و زندان‌های سراسر کشور  گفت: در سال گذشته هزار و ۵۱۷ زندانی توانستند حافظ موضوعی، ۲ هزار ۳۶۲ نفر حافظ صور منتخب، هزار و  ۷۶۱ نفر حافظ یک جز قرآن، ۴۸۲ نفر حافظ ۳ جز قرآن و ۲۵۲ نفر حافظ ۵ جز قرآن و ۱۴۷ نفر حافظ ۱۰ جز قرآن، ۷۵ نفر حافظ ۱۵ جز قرآن، ۶۷ نفر حافظ ۲۰ جز قرآن و ۷۲ نفر حافظ کل قرآن شدند.
وی اقدامات سازمان زندان ها درباره برنامه‌های تحصیلی مددجویان نیز گفت: ۲۲۲ نفر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد موفق به گذران تحصیل شده و تعدادی از زندانیان نیز در دوران محکومیت خود ار رساله دکتری وپایان نامه کارشناسی ارشد خود دفاع کردند. ۵۰۲ باشگاه کتابخوانی فعال، ۶۴ هزار در این فعالیت مشارکت کردند و هزار و ۲۰۰ نفر نیز در مسابقات کتابخوانی شرکت کردند. در حال حاضر حدود ۵۸۷ دارالقران و ۹۳۸ نمازخانه و ۱۰۱۰ هیئت مذهبی در زندان‌ها داریم. از دیگر اقدامات فرهنگی برگزاری جشنواره تئاتر در شیراز با حضور ۲۴ گروه هنری از ۱۶ استان و ۱۵۰ زندانی و با حضور داوران بین المللی بود که در خرداد امسال برگزار شد. همچنین المپیاد‌های ورزشی در ۱۴۰ رشته با حضور ۸۰ هزار زندانی در تمام موسسات کیفری برگزار شده است. ۲۴ زندانی نیز در مسابقات شطرنج با حضور ۴۶ کشور شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد به همت خیرین بافقی
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • رشت، انزلی و فومن رتبه اول تا سوم در ماندگاری اقامت در گیلان
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته
  • کمک ۵۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران زارچی در جشن گلریزان
  • ۷۲ زندانی حافظ کل قرآن شدند