Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، امیری خراسانی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی با ریاست عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع، کیکاوس سعیدی، نماینده کمیته ملی المپیک و رضا خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین هادی چگینی، محمدتقی امیری خراسانی و محمود علیزاده سه کاندیدای ریاست فدراسیون روستایی بودند که حسن میرمحمدی و کوروش بهادری پیش از این انصراف داده بودند و محمود علیزاده در مجمع حاضر نشد و عدم حضورش به منزله انصراف اعلام شد.

در پایان از 41 رای ماخوذه، امیری خراسانی با کسب 29 رای به عنوان رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی انتخاب شد.

اعلام زمان برگزاری انتخابات فدراسیون‌ ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی امیری خراسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تقدیر از بانیان این مسابقات گفت: امروز یکی از اهداف سازمان بهزیستی کشور ایجاد شادی و نشاط بین معلولین با ورزش می‌باشد.
اکبریان کارشناس توانبخشی و CBR بهزیستی شاهین دژ اظهار داشت: با اعتبار دریافتی از اداره کل بهزیستی استان توانستیم وسایل استاندارد برای برگزاری بازی‌های بومی محلی تهیه کنیم.
وی تصریح کرد:  که این دوره از بازی‌ها با حضور ۶۰ تن از معلولان دختر و پسر در قالب توانخواهان مراکز توانبخشی مبتنی بر جامعه با مجری گری موسسه خیریه شوق زیستن اجرا شد
این مسابقات در هفت رشته ورزشی برگزار و نفرات برتر توسط بهزیستی شاهین دژ تقدیر و جهت اعزام به بازی‌های استانی انتخاب شدند.

  

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در تایباد
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان