Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که حاکمیت جوی پایدار تا پایان هفته آینده در سطح استان تداوم خواهد داشت که بر این اساس آسمان در اکثر نواحی صاف تا نیمه ابری توام با وزش باد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: با توجه به حجم انباشته شده برف در گردنه‌های برف گیر استان، کولاک برف و لغزندگی جاده‌ها انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: استقرار هوای سرد و یخبندان طی ساعات شبانه و صبحگاهی همچنان در نواحی مرکزی و جنوبی استان ادامه خواهد داشت؛ لذا به هم استانی‌های محترم توصیه می‌شود که در مصرف حامل‌های انرژی بویژه گاز صرفه جویی کنند.

محمدی تصریح کرد: با توجه به وزش باد جنوبی گاهی تند در برخی نواحی کوهستانی مناطق مرکزی و جنوبی استان احتمال رخداد بهمن دور از انتظار نخواهد بود.

او اظهار کرد: روز یکشنبه (۱۴ دی ماه) با نفوذ جریانات مرطوب خزری بر میزان پوشش ابر افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی اردبیل وضعیت آب و هوا افزایش دما کولاک برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان‌غربی تا ۷ درجه گرم‌تر می‌شود

یاسر اشتاد کارشناس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با پیش‌بینی جوی پایدار و آرام برای روز‌های آینده در استان، گفت: در شبانه روز گذشته بارش پراکنده باران از شهرستان سردشت و تخت سلیمان تکاب گزارش شده که حداکثر یک میلی‌متر بود، سرعت وزش باد نیز در اشنویه به حداکثر میزان سرعت خود در استان با بیش از ۵۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های هواشناسی افزایش دما در ارومیه محسوس‌تر خواهد بود و دمای این شهرستان که در این هفته بین منفی یک تا ۱۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود تا ۱۹ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران با منفی ۷ درجه سانتی‌گراد سردترین و شهرستان خوی با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان بودند. 

اشتاد با پیش بینی هوای سه روز آینده استان بیان کرد: امروز تا شنبه هفته آینده هوای استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حاکمیت جوی پایدار تا ظهر روز شنبه در اردبیل
  • بارش پراکنده باران در نواحی شرقی کشور
  • هوای آذربایجان‌غربی تا ۷ درجه گرم‌تر می‌شود
  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • تداوم بارش‌های پراکنده در کشور/ وزش باد شدید طی سه روز آینده در شرق
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • پایداری شرایط جوی تا پایان هفته