Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک دادگاه در آمریکا، «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی و «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی را برای پاسخگویی درباره اتهامات وارده به آنها در خصوص پرونده هک تلفن همراه و انتشار تصاویر خصوصی «غاده عویس» خبرنگار لبنانی شبکه الجزیره احضار کرد.

این خبرنگار  دهم دسامبر جاری، طی پستی در توئیتر نوشته بود که از بن سلمان و بن زاید در دادگاهی در فلوریدا شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا آن دو گمان می‌کنند که می‌توانند خواسته‌هایشان را با پول بخرند یا دیگران را بترسانند، اما این اشتباه است. گمان می‌کنند که امکان محاکمه آن‌ها وجود ندارد و می‌توانند به رفتارهای مستبدانه خود ادامه دهند.

عویس دیروز نیز تصاویری از احضارنامه‌های این دو ولی‌عهد منتشر کرد که نشان می‌داد یک دادگاه فدرالی در فلوریدا این دو مقام مسئول سعودی و اماراتی را احضار کرده است و به آنها تا پنجم ژانویه آتی مهلت داده تا برای پاسخ به اتهامات پرونده مذکور در دادگاه حاضر شوند در غیر این صورت قاضی دادگاه این اختیار را دارد که حکم غیابی در حق آنها صادر کند.

 

 

بن سلمان در سال جاری با مجموعه‌ای از دادخواست‌های قضایی و شکایت در دادگاه‌های آمریکایی مواجه شده که مهمترین آنها شکایت «سعد الجبری» افسر اطلاعاتی سابق سعودی به اتهام صدور دستور ترور او و «خدیجه چنگیز» نامزد «جمال خاشقچی» به اتهام صدور دستور قتل او در داخل کنسولگری عربستان در استانبول بود.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: عربستان سعودی آمریکا محمد بن سلمان تلفن همراه بن سلمان محمد بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»

به گزارش همشهری آنلاین، ضبط بخش‌های مربوط به ایران باستان سریال «سلمان فارسی» به تازگی آغاز شده و حدود یک سال و نیم ضبط آن به طول می‌انجامد.

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود. عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد. پیش‌تر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکذیب بازی فیروز کریمی در سریال سلمان فارسی فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی / 2 نفر جان باختند 4 نفر مصدوم (+فیلم) فوت 2 بدلکار سریال «سلمان فارسی» بر اثر ریزش آوار (+فیلم)/ اعلام اسامی جان‌باختگان و مصدومان

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و امارات بر توقف جنایت اسرائیل در غزه
  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • (ویدئو) بزرگراه معروف شیخ زاید دبی بعد از بارندگی!
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه