Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در دیدار با شهردار کرج با بیان اینکه کشتی ورزش ملی و جزئی از فرهنگ و سنت کشور محسوب می‌شود گفت: شهرداری با امکانات بسیار گسترده‌ای که دارد می‌تواند کمک‌های بسیار خوبی به کشتی کند که یکی از آنها در اختیار قرار دادن سالن‌های ورزشی به هیأت کشتی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر شهرداری در بحث تیمداری در لیگ برتر کشتی ورود کند قطعاً کشتی استان البرز، جهش خوبی خواهد کرد و امیدوارم که این موضوع میسر شود.

دبیر خاطرنشان کرد: اگر استان البرز و به خصوص شهر کرج در کشتی فعال شود می‌تواند از هر ۱۰ کشتی‌گیر، ۶ کشتی‌گیر آن برای کرج باشد و این موضوع در ارتقا تیم‌های ملی نیز تأثیرگذار خواهد بود.

کمالی زاده نیز در این دیدار گفت: در نظر داریم تا از سه خانه کشتی تا پایان سال جاری بهره برداری کنیم.

وی ادامه داد: ساخت دو سالن کشتی نیز در دستور کار سال آینده ما قرار دارد و ما آماده حمایت همه جانبه از کشتی به عنوان ورزش ملی کشور هستیم.

در این جلسه مقرر شد چند تن از قهرمانان استان البرز که واجد شرایط هستند، در شهرداری کرج استخدام شوند و از ظرفیت‌های شهرداری در خصوص تیمداری در کشتی استفاده شود.

کد خبر 5108433

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا دبیر شهرستان کرج فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فدراسیون کشتی کشتی آزاد تیم گل گهر سیرجان علیرضا بیرانوند یحیی گل محمدی تکواندو لیگ برتر والیبال محمود فکری کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا ممنوعیت ورود شناور‌های مرتبط با روسیه به بنادر آمریکا را به علت عملیات روسیه در اوکراین به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناور‌های مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

دیگر خبرها

  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد