Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه خبرنگاران افتخاری خبرگزاری تقریب، به گفته امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت، این بنیاد اقدام به احداث و تکمیل ۱۵ بیمارستان در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور کرده است که از این تعداد، ۷ بیمارستان به بهره‌برداری رسیده و ۸ بیمارستان دیگر نیز در حال احداث و تکمیل است.

مدنی در تشریح بیمارستان‌های افتتاح شده برکت اظهار داشت: بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی امام خمینی(ره) در شهرستان میانه آذربایجان شرقی، بیمارستان ۹۰ تختخوابی رازی در شهرستان بانه کردستان، بیمارستان ۹۶ تختخوابی فاطمه‌الزهرا در مینودشت گلستان، بیمارستان ۱۶۴ تختخوابی معتمدی در گرمسار استان سمنان، بیمارستان ۹۰ تختخوابی شهید ستاری در قرچک ورامین، بیمارستان ۱۴۱ تختخوابی حضرت رسول در شهرستان فردوس خراسان جنوبی و بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام خمینی(ره) در شهرستان درگز خراسان رضوی بیمارستان‌های به بهره‌برداری رسیده بنیاد برکت را شامل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: بنیاد برکت ساخت و تکمیل ۸ بیمارستان دیگر را در شهرستان‌های نی‌ریز استان فارس، بهار استان همدان، دزفول خوزستان، نجف آباد اصفهان، مهر استان فارس، نهبندان خراسان جنوبی، تیران و کرون استان اصفهان و شهر تهران در دست اقدام دارد که در حال انجام است.

مدیرعامل بنیاد برکت تعداد تختخواب بیمارستان‌های این بنیاد را ۲ هزار و ۵۰۰ تختخواب ذکر کرد و افزود: میزان سرمایه‌گذاری بنیاد برای احداث و تکمیل بیمارستان‌های برکت  ۴۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. 

مدنی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت طراحی و ساخت سه باب بیمارستان جامع درمان سرطان در شهرهای تهران، نجف آباد و اهواز را نیز در دستور کار دارد که هر سه بیمارستان تکمیل شده و آماده افتتاح است.

وی همچنین از ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی برکت در جنوب غرب تهران خبر داد و افزود: احداث این بیمارستان با ۴۰ درصد پیشرفت کار در حال انجام است. اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت این بیمارستان ۴۰ هزار میلیارد ریال است.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، ورود این بنیاد به حوزه ساخت و تکمیل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در راستای افزایش سرانه و کیفیت درمان در مناطق محروم و تحقق عدالت در حوزه بهداشت و سلامت در سراسر کشور است. 

مدنی تصریح کرد: بنیاد برکت نسبت به ساخت ۲۳۰ مرکز جامع سلامت، سلامت جامعه، بستر درمان، خانه‌های بهداشت، پایگاه سلامت و پایگاه اورژانس در مناطق محروم کشور متعهد است که از این تعداد، ۱۵۰ مرکز به بهره‌برداری رسیده و ۸۰ مرکز دیگر در حال احداث است. 

مدیرعامل بنیاد برکت عنوان کرد: برای احداث این ۲۳۰ مرکز بهداشتی و درمانی، ۷۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده و ۶۵۰ منطقه روستایی کشور تحت پوشش خدمات این مراکز قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مدیرعامل بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان اردبیل گفت: به همراه مسئولین شهرستان نیر از طرح‌های آبیاری اراضی کشاورزی روستا‌های این شهرستان بازدید داشتیم که اقدامات مناسبی در زمینه مدیریت مصرف آب صورت گرفته است.

وی افزود: با مشارکت مردم و حمایت‌های بنیاد برکت، ۲۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی در روستاهای شهرستان نیر به آبیاری تحت فشار مجهز شده است.

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان اردبیل اظهار کرد: این اقدام با مشارکت مردم صورت گرفته و ضمن مدیریت مصرف آب در منطقه و افزایش بهوره وری در تولید محصولات کشاورزی باعث شده است زمین‌های دیم بیشتری به صورت آبی کشت شوند.

اصغری گفت: در راستای افزایش تولید و مشارکت مردم در استان اردبیل تاکنون بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی مجهز به سیستم آبیاری تحت فشار شده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌ کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار