Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علمدار آرمین مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد در بازدید از طرح های آب و فاضلاب شهر یاسوج گفت: در ماه گذشته بیش از ۲۰۰ فقره انشعاب فاضلاب در سطح شهر یاسوج واگذار و نصب شده است.   علمدار آرمین با اشاره به اینکه در ماه گذشته بیش از ۵۵۰ متر توسعه شبکه فاضلاب در سطح شهر یاسوج انجام گرفت، افزود: در همین مدت نیز حدود ۲۹۰ فقره انشعاب آب به مشترکین واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از تعویض بیش از ۱۸۰ دستگاه کنتور خراب در همین مدت خبر داد و گفت: تعویض کنتور‌های خراب به منظور کاهش هدر رفت آب از جمله برنامه‌های اصلی امور آبفای شهرستان بویراحمد است.   آرمین بیان کرد: در ماه گذشته همچنین تعمیر ۳۳۰ مورد شکستگی شبکه توزیع آب در سطح شهرستان بویراحمد انجام گرفت.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خطوط آبرسانی تعمیر و بازسازی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد رستمی گفت: جسد این جوان بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ مشخص نیست. وی افزود: عملیات جست و جوی این جوان از روز گذشته شروع شده و با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیرو‌های مردمی پیدا شد. گفتنی است روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله مفقود شدن فرزندشان را گزارش دادند و مدعی شدند که با مادر و برادرش در تماس تلفنی اعلام کرده که حالش خوب نیست.  

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج