Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@19:25:59 GMT

خانه‌های کشی تجهیز و تعمیر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۹۰۲۷

خانه‌های کشی تجهیز و تعمیر می‌شود

رئیس فدراسیون کشتی با زهرا عربشاهی رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان البرز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در ادامه حضور خود در استان البرز بهمراه حمید یاری رئیس هیأت کشتی استان و یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ با رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان البرز جلسه ای را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر در این جلسه صحبت هایی را در مورد اهمیت ورزش کشتی در کشورمان بعنوان پرافتخارترین رشته ورزشی در المپیک ها صحبت هایی را ارائه کرد و گفت: کشتی بعنوان هویت ملی ما در چند سال اخیر مورد بی توجهی قرار گرفته و اگر بخواهیم بار دیگر شاهد افتخارآفرینی آن در میادین بین المللی باشیم نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان کشوری و استانی هستیم.

در این نشست در خصوص تجهیز و تعمیرات خانه های کشتی استان و پروژه های زیرساختی استان بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد برای سال جاری و سال آینده بودجه خوبی به جهت پیشرفت و کمک به کشتی در استان درنظر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تکنیک کاربردی برای تعمیر آسان کابل شارژر گوشی در خانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روشی آسان و کاربردی برای تعمیر و براق کردن شیر آب حمام و دستشویی (فیلم) تعمیر کنترل تلویزیون با الکل و ورق قرص (فیلم) نحوه تعویض و نصب بی دردسر دستگیره در اتاق و سرویس بهداشتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • ۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
  • ۲ تکنیک کاربردی برای تعمیر آسان کابل شارژر گوشی در خانه (فیلم)
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است