Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت کوتینیو می تواند ناراحت کننده باشد.

فیلیپه کوتینیو در بازی شب گذشته (سه شنبه) مقابل ایبار در زانوی چپش احساس درد کرد و احتمالا مصدومیتش جدی باشد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از آ.اس، باشگاه بارسلونا هنوز خبری در خصوص مصدومیت فیلیپه کوتینیو منتشر نکرده است اما همانطور که رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی اشاره کرد، بازیکن برزیلی در زانوی چپش احساس درد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی باید منتظر نتیجه MRI از پای کوتینیو باشد که میزان مصدومیت او را مشخص کند. 

ارزیابی های اولیه پزشکان باشگاه در رختکن بلافاصله پس از پایان بازی، اصلا خوشایند نبود. اولین تشخیص، درگیری احتمالی مینیسک زانوی چپ او اعلام شده است. اگر این تشخیص درست باشد، کوتینیو باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و حداقل چهار ماه باید از میادین دور باشد. اگر هم یک پارگی جزئی تشخیص داده شود، کوتینیو نیاز به عمل جراحی نداشته باشد هم حداقل باید یک ماه و نیم الی دو ماه استراحت کند. 

در هر صورت، در بهترین حالت، کوتینیو تا اواسط ماه فوریه قادر به بازی کردن نیست و گزینه های رونالد کومان، محدودتر هم خواهد شد. 

همچنین بخوانید: 

رونالد کومان: هرگز نمی توان گفت که بارسلونا بدون مسی بهتر بازی می کند

بارسلونا سال 2020 را در رتبه ششم به پایان رساند، سقوط پنج پله ای نسبت به سال گذشته

بارسلونا و کسب کمترین امتیاز در چهارده بازی طی شانزده سال اخیر

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۴ هزار نفر از اقشار آسیب‌دیده اجتماعی در قالب طرح‌های مختلف کشوری و استانی به صورت رایگان با یک مهارت جدید آشنا شدند. - اخبار استانها -

حسن کامرانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار این اداره کل است.

وی گفت: در این راستا در سال گذشته 175 دوره آموزشی ویژه اقشار آسیب‌دیده اجتماعی شامل معتادین بهبودیافته،کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی تصریح کرد: از متقاضیان این گروه هدف 2 هزار و 467 نفر مرد و یک‌هزار و 486 نفر زنان بوده که در طی سال در مجموع 613 هزار و 037 نفر ساعت آموزش را گذرانده‌اند.

انتهای پیام/257

دیگر خبرها

  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • واکنش مربی بدنساز تیم ملی به ماجرای مصدومیت بیرانوند+فیلم
  • فوائد تماشای تلویزیون | چشم‌های‌تان به شما دروغ نمی‌گویند
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در سیستان است
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • شمشیر دو لبه‌ای به نام کورتون | پاسخ به همه سؤالات و نگرانی‌ها درباره چگونگی مصرف داروهای ضدالتهابی
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید/ چطور هندوانه غیرسالم را تشخیص بدهیم؟
  • سیستم بهداشتی و پزشکی آماده ورود هوش مصنوعی مولد نیست!
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی