Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته اجرایی طرح طبقه‌بندی مشاغل کارمندی در شهرداری قم به دستور شهردار قم و با ریاست محسن رنجبر تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، کمیته اجرایی طرح طبقه‌بندی مشاغل کارمندی نظر به مکاتبات انجام‌شده از طرف سازمان شهرداری‌ها و راهداری‌های کشور تشکیل‌شده و محسن رنجبر با حکم دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم به ریاست این کمیته منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمیته که به‌منظور استقرار نظام مدیریت منابع انسانی کارآمد تشکیل‌شده باید بر اساس چارچوب سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی قم ۱۴۰۰ اهداف خود را اجرایی کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود

شهردار یزد گفت: ایجاد اتحادیه شهرداران بر روند فعالیت ۱۴۰۰ شهرداری تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی، امروز_ سی‌ام فروردین_ در حاشیه یکصد و نوزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها که در مشهد مقدس در حال برگزاری است اظهار کرد: در مجمع کلانشهرها به بررسی مسائل کلان مربوط به مدیریت شهری در سراسر کشور پرداخت می‌شود.

وی افزود: در اجلاسیه‌ای که در مشهد برگزار شد موضوعاتی مورد بررسی قرار گرفت که برخی از آن‌ها می‌تواند بر ۱۴۰۰ شهرداری سراسر کشور تأثیر مستقیم بگذارد.

شهردار یزد ادامه داد: ایجاد اتحادیه شهرداری‌ها موضوعی است که در برنامه هفتم توسعه به آن اشاره مستقیم شده از این جهت شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها امروز به بررسی ابعاد مختلف ایجاد این اتحادیه پرداختند.

محی‌الدینی افزود: افزایش هماهنگی بین کلانشهرها و مراکز استان‌ها در جریان برگزاری دهه کرامت دیگر دستور کار این جلسه بود.

کد خبر 745893

دیگر خبرها

  • هزینه ۵۷۰ میلیارد تومانی تملک در منطقه۷ شهرداری قم
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت