Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پروژه کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم گفت: این بخش از پروژه رینگ چهارم تاکنون ۳۴.۷ درصد پیشرفت داشته است.

ناصر کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کیلومتر چهار تا هفت از مجموعه ابر پروژه حلقه حفاظتی شهر اصفهان حدفاصل پل آفتاب تا خیابان بهاران در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه عملیات احداث پل کانال انتقال آب ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: سطح این پل دو هزار و ۲۰۰ متر مربع بوده و باید چند سوله در مسیر آن آزادسازی شود تا تکمیل مسیر صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پروژه کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۶ درصد آزادسازی‌های مسیر کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم انجام شده و تنها ۱۴ درصد باقی مانده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۶۰ هزار مترمربع مسیر برای آزادسازی در این بخش از رینگ چهارم، تاکنون ۱۳۶ هزار مترمربع انجام و ۲۴ هزار مترمربع باقی مانده است.

کریمی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش کارگران و حمایت‌های شهرداری این بخش از پروژه رینگ چهارم در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد خبر 465281

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پروژه هاي عمراني شهر شهرداری اصفهان رینگ چهارم کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد

محمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۹ کیلومتر از این جاده تعریض و بهسازی شده و تنها حدود یک کیلومتر انتهایی آن باقی مانده است، گفت: پنج کیلومتر از این مسیر در دو سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تعریض و بهسازی شده و یک کیلومتر باقی مانده نیز امسال با پنج میلیارد تومان اعتبار دیگر تکمیل خواهد شد. 

وی افزود: با بهسازی این مسیر و نصب سه دستگاه دوربین کنترل سرعت حوادث رانندگی منجر به فوت در این مسیر به صفر رسیده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد:عرض این جاده نیز از ۶ متر به ۱۱ متر افزایش یافته و این موجب تسهیل در عبور و مرور نیز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان