Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس خالقداری مدیر عامل انجمن خیران مسکن ساز استان فارس در نشستی با محمدرضا حسن زاده سرپرست بنیاد مسکن شهرستان داراب، گفت: این طرح ۱۰ واحدی با مشارکت خیران و  بنیاد مسکن  داراب  در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع در فاز یک شهرک امام حسن (ع) ساخته می شود که  زمین برای ساخت  به پیمانکار  تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او،  با اشاره به اینکه تا کنون  تجهیز کارگاه و  عملیات پی کنی این طرح  نیز انجام شده است روند اجرای این طرح را خوب توصیف و بیان کرد: این طرح به صورت واحدهای ۲ طبقه و اسکلت بنایی ساخته می شود.

خالقداری، تصریح کرد: طرح ساخت مسکن ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول با مشارکت بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، سازمان بهزیستی و انجمن خیران مسکن ‌ساز  اجرا می‌شود که تسهیلات ویژه کم بهره و تسهیلات بلا عوض در این طرح دیده شده است.

مدیر عامل انجمن خیران مسکن ساز استان فارس بر لزوم جلب مشارکت همه افرادی که انگیزه‌های خیرخواهانه در ایجاد سرپناه برای نیازمندان دارند تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های جدیدی برای استفاده از توان خیران و ساخت سرپناه برای نیازمندان شناسایی شده است که باید به کار گرفته شود.

او، افزود: انجمن خیران مسکن ساز در شهرستان داراب ۶۰ واحد مسکونی را طی سال های گذشته ساخته وتحویل متقاضیان جامعه هدف خود داده است.

محمدرضا حسن زاده سرپرست بنیاد مسکن شهرستان داراب نیز اضافه کرد: برای تقویت حساب ۱۰۰ امام(ره) و انجمن خیران مسکن ساز و نظارت بر اجرای مطلوب و اصولی طرح ها از هیچ مساعدتی دریغ نمی شود.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری شرق شیراز در استان فارس قرار دارد .

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت واحد مسکونی تسهیلات مسکن بنیاد مسکن شهرستان داراب انجمن خیران مسکن ساز شهرستان داراب بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر احمدی عصر یک‌شنبه در آئین افتتاح طرح نهضت ملی مسکن خلیل شهر اظهار کرد: ساخت مسکن برای محرومان از تأکیدات مهم امام راحل است که با قوت اجرایی می‌شد و دولت سیزدهم اهتمام ویژه به این مهم دارد.

وی افزود: از ابتدای سال ۸۴ بیش از ۱۶۰ هزار مسکن روستایی در استان مازندران ساخته شد که از این تعداد ۱۱ هزار واحد مسکونی مربوط به دولت سیزدهم بوده است.

وی شمار مسکن شهری را ۱۵ هزار و ۸۰۰ واحد اعلام کرد و یادآور شد: ۱۱۰۰ واحد مسکن شهری مربوط به دولت فعلی است.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران از صدور ۲۷۵ سند مالکیت با همکاری ثبت و اسناد در شهرها و روستاهای زیر ۲۵ هزار نفر در استان خبر داد و گفت: ۲۵ هزار جلد از سند صادر شده در دوره دولت سیزدهم بوده است.

وی گفت: دو هزار واحد مسکونی روستایی به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) افتتاح می‌شود.

هاشمی رئیس بنیاد مسکن بهشهر هم در سخنانی گفت: امسال و سال گذشته یکهزار و ۱۷۰ واحد وام کم بهره روستایی در بهشهر ارائه شد که ۲۹۵ واحد وام ۳۵۰ میلیونی اختصاص داده شد و تا ۸۴ درصد به نازک کاری رسیدند.

وی افزود: براساس تفاهم نامه‌ها با بنیاد مستضعفان کشور، کمیته امداد کارهای مهمی در بخش مسکن انجام شد و تفاهم نامه ساخت ۱۱۴ واحد مسکونی در یانه سر منعقد شد که دارای مزایای دو تن میله گرد و ۲۰۰ پاکت سیمان رایگان و ۵۰ میلیون وام بلاعوض برای هر واحد اختصاص یافت.

هاشمی گفت: امروز در خلیل شهر ۳ واحد مسکن نهضت ملی مسکن افتتاح و به متقاضیان پرداخت شد.

کد خبر 6080307

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام
  • ۸۰ درصد مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان دارای مسکن هستند
  • افتتاح ۳ هزارمین واحد مسکن روستایی بوشهر+ تصویر
  • ۱۱۰۰۰ مسکن شهری و روستایی در مازندران احداث شد
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس
  • واگذاری بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان یزد