Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی ،امام جمعه شهرستان فردیس گفت: شاعران در وصف شهادت حضرت فاطمه زهرا )س) ، شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و دانشمند فرزانه شهید محسن فخری زاده  اشعاری به سبک های مختلف سرودند.   امام جمعه شهرستان فردیس افزود: این آیین معنوی با حضور ۲۰ شاعر آیینی در محفلی معنوی برگزار شد و یاد و خاطره رشادت های سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید دکتر فخری زاده  گرامی داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  حجت الاسلام  ایمانی گفت: در این آیین معنوی  گفت: یکی از خطراتی که رهبر معظم انقلاب بارها به ملت ایران گوشزد کرده اند مسأله تحریف دستاوردهای انقلاب ،تحریف تفکر حضرت امام(ره) و تحریف واقعیت های میدانی بوده که امروز با آن مواجه هستیم.   او با بیان این که آمریکایی ها و غربی ها سخت ترین فشارها ، تحریم ها  و تهاجم  را طی این سال ها بر کشور ما وارد کرده اند،افزود: شهادت سردار سلیمانی و شهادت دانشمند هسته ای دکتر فخری زاده  از اقدامات کینه توزانه ای بود که توسط آمریکایی ها و صهیونیست ها عملی شد.   امام جمعه فردیس گفت: برخی در داخل کشور نیز که خود انقلابی بوده ، همگام با دشمنان خارجی حرکت می کنند و عملکرد ۴۲ ساله انقلاب اسلامی را زیر سوال می برند.   حجت الاسلام  ایمانی با اشاره به شخصیت والای  رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) افزود: برخی آگاهانه یا ناآگاهانه مشکلات  کشور را متوجه رهبری می دانند که در اشتباه هستند.     او گفت:  انقلاب اسلامی به لطف خداوند تاکنون تمام معادلات دشمنان را برهم زده و توطئه های آنها را خنثی کرده است.   انتهای پیام / ر . ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شعر خوانی شعر آیینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نهایی با مسلمین است + فیلم

در پی حمله تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی، فیلمی دیده نشده از سردار شهید محمدرضا زاهدی در جمع خانوادگی منتشر شده که در آن خاطره‌ای از یکی از مسئولان حزب‌الله لبنان تعریف کرده و به بیان نتایج شرایط منطقه پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی حمله تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی، فیلمی دیده نشده از سردار شهید محمدرضا زاهدی در جمع خانوادگی منتشر شده که در آن خاطره‌ای از یکی از مسئولان حزب‌الله لبنان تعریف کرده و به بیان نتایج شرایط منطقه می‌پردازد و اظهار می‌کند: یکی از مسئولان درجه یک حزب‌الله خوابی دیده بود که شاید رؤیای صادقه بود و آن را برای پسر آیت‌الله ناصری شیخ جعفر فرستاده و او هم پاسخ داده بود این خیلی سخت است؛ قبلاً از حضرت زهرا (س) توسل پیدا می‌کردم و جواب و راهنمایی می‌گرفتم اما سخت است و باید به نجف بروم و از امام علی (ع) کمک بگیرم.

وی افزود: شیخ جعفر ناصری به نجف می‌رود و بعد از چند روز جواب آن را ارسال کرده بود که پیروزی نهایی با مسلمین است؛ خیلی دور نیست اما این ایام هم نیست و کمی طول می‌کشد.

سردار شهید زاهدی خاطرنشان کرد: گفته بود که مشکل این است که توسل، دعاها و واسطه قرار دادن ائمه زیاد نیست و گفته بود ذکر «یدالله فوق ایدیهم» را روزی هزار بار بگویید؛ ید الله امام علی (ع) است و ذکر امام علی (ع) را یادتان رود، ما به این مسیر شک نداریم.

کد خبر 744356

دیگر خبرها

  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • تاریخ‌سازان جاوید محله کن | کوچک‌ترین و مسن‌ترین شهید محله را بشناسید
  • فرزند شهید فخری‌زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • پیام امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی
  • پیروزی نهایی با مسلمین است + فیلم
  • نشست مشترک سرکنسول روسیه در اصفهان با استاندار یزد
  • حمایت از سرمایه‌گذاران و اتباع روسی مقیم استان یزد
  • سردار عابد: قرارگاه خاتم ما می‌توانیم‌ را تحقق عینی بخشید‌