Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیروس شهبازی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باتوجه به برودت هوا و افزایش چشمگیر مصرف گاز در بخش خانگی و به منظور ارایه خدمات مستمر به مشترکان بخش خانگی و لزوم صرفه جویی حداکثری در بخش ادارات حسب دستور دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران تا اطلاع ثانوی گاز مصرفی همه ادارات استان فقط از ساعت هشت تا ۱۱ صبح به مدت سه ساعت تامین می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ادارات و سازمان‌های دولتی به منظور همراهی با شرکت گاز استان برای تأمین گاز پایدار در بخش خانگی درخواست کرد تا نسبت به رعایت دستورالعمل مذکور اهتمام ویژه داشته و ضمن رعایت دمای رفاه ( ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) در سطح ادارات فقط در ساعات ذکر شده از گاز طبیعی جهت سیستم گرمایشی استفاده نمایند.

وی تاکید کرد: شرکت گاز استان با دریافت دستورالعمل مذکور از روز یکشنبه هفتم دی ماه ۹۹ خود را ملزم به رعایت آن کرده و سیستم گرمایشی اداره مرکزی گاز استان و تمامی نواحی تابعه رأس ساعت ۱۱ صبح قطع می شود.

شهبازی افزود: تیم‌های پایش دما به صورت مستمر از ادارات سطح استان بازدید به عمل می‌آورند و در صورت رعایت نکردن توسط ادارات نسبت به قطع گاز اقدام خواهد شد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

گازرسانی در استان کرمانشاه از سال ۱۳۷۲ با شروع عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای کنگاور و صحنه آغاز شد. در خلال سال‌های ۱۳۷۲ تا ۱۳۹۶ تعداد ۵۲۵ هزار و ۴۸۷ مشترک خانگی، تجاری و صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

از سال ۱۳۷۷ بنا برسیاست‌های کلی شرکت‌های بالادستی، فعالیت‌های گازرسانی این استان در قالب شرکت سهامی خاص با اساسنامه مستقل شد و از فروردین سال ۷۹ آغاز به کار کرد.

هم اکنون ۹۹درصد جمعیت شهری استان کرمانشاه با گازرسانی به ۲۹ شهر و بیش از ۶۰۶ هزار مشترک در بخش های مختلف مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

برچسب‌ها شرکت گاز استان کرمانشاه بهینه سازی مصرف انرژی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت گاز استان کرمانشاه بهینه سازی مصرف انرژی کرمانشاه شرکت گاز استان کرمانشاه بهینه سازی مصرف انرژی کرمانشاه اخبار کنکور استان کرمانشاه گاز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند؟/ توضیح این مقام دولتی را بخوانید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یزدان پناه در گفت وگوی تلویزیونی با اشاره به اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو درباره تغییر ساعت ادارات برای کنترل مصرف برق گفت: این موضوع ابتدا باید توسط هیات دولت تصویب شود و سپس توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته اظهارات مدیران وزارت نیرو برمبنای همان مصوبه سال قبل بود اما ممکن است امسال تغییراتی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی صنعت برق ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۳ اعلام کرد، ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد سال جاری تغییر می‌کند.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیات وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجراست و امسال نیز اجرایی می‌شود که بر اساس آن ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌کند.

بر اساس مصوبه سال گذشته هیات وزیران و به‌منظور مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال، ساعت کاری ادارات به ۶ صبح تا ۱ بعدازظهر تغییر یافت که این اقدام کاهش ۸۵۰ مگاواتی اوج بار شبکه برق در تابستان ۱۴۰۲ را به همراه داشت.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897707

دیگر خبرها

  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • تغییر ساعت کار ادارات باید در هیئت دولت تصویب شود
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • ساعت کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند؟/ توضیح این مقام دولتی را بخوانید
  • تکلیف تامین ۲۰درصدی برق ادارات استان تهران از منابع تجدیدپذیر
  • تغییر ساعات کاری تابستانه فعلا منتفی شد
  • ماجرای تغییر ساعات کاری از خرداد منتفی شد؟
  • تغییر ساعات کاری تائید نشده تکذیب شد
  • ساعت کار ادارات در فصل گرما تغییر می کند؟ | توضیحات مهم مقام دولتی
  • تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور فعلا منتفی شد