Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون کشتی در ادامه حضور خود در استان های مختلف این بار به استان البرز سفر کرد تا از نزدیک در جریان آخرین وضعت این رشته ورزشی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علیرضا دبیر در نخستین جلسه خود ابتدا با مدیرکل ورزش و جوانان البرز دیدار کرد ودر خصوص بودجه هیئت کشتی و برگزاری مسابقات بین المللی به میزبانی استان البرز در سال ۱۴۰۰ بحث وتبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وضعیت کشتی استان البرز و برنامه های پیش روی هیئت در حضور متولی آن در استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

رییس فدراسیون در این دیدار با تأکید بر اینکه کشتی تنها رشته ی ورزشی است که بیشترین مدال را در آوردگاه های المپیک، جهانی و آسیایی بدست آورده است گفت: نگاه مدیریت ورزش استان به کشتی باید نگاهی متفاوت باشد و حمایت های لازم باید از این رشته به عمل آید.

نشست مشترک با آموزش وپرورش البرز

دیدار با مدیر کل آموزش وپرورش البرز دیگر برنامه امروز رییس فدراسیون در سفر به البرز بود.

رئیس فدراسیون کشتی در جریان سفر خود به استان البرز با سالار قاسمی مدیرکل و فرشید علیزاده معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش پرورش استان البرز و کارشناسان دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست علیرضا دبیر با توجه به امضاء تفاهم نامه بین فدراسیون کشتی و وزارت آموزش و پرورش گفت: این تفاهم نامه باید در سراسر استان ها و شهرستان های کشور نیز به امضاء برسد و اگر موفق به این کار شویم پیشرفت خوبی در جمعیت کشتی گیر کشور حاصل می شود.

در این جلسه مقرر شد تا پس از دوران کرونا، پایگاه های استعدادیابی در استان راه اندازی شده و نسبت به تجهیز مراکز استعدادیابی اقدام شود.

همچنین مقرر شد تفاهم نامه همکاری بین ادارات آموزش و پرورش شهرستان های استان البرز با هیأت های کشتی این شهرها نیز به امضاء برسد.

دیدار با شهردار کرج

رییس فدراسیون کشتی در ادامه حضور خود در استان البرز، با علی اصغر کمالی زاده شهردار این شهر دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که یاری رئیس هیأت کشتی استان نیز حضور داشت با بیان اینکه کشتی ورزش ملی ما و جزئی از فرهنگ و سنت کشور محسوب می شود گفت: شهرداری با امکانات بسیار گسترده ای که دارد می تواند کمک های بسیار خوبی به کشتی کند که یکی از آن ها در اختیار قرار دادن سالن های ورزشی به هیأت کشتی استان است.

وی ادامه داد: اگر شهرداری در بحث تیم داری در لیگ برتر کشتی ورود کند قطعا کشتی استان البرز، جهش خوبی خواهد کرد و امیدوارم که این موضوع میسر شود.

دبیر خاطرنشان کرد: اگر استان البرز و به خصوص شهر کرج در کشتی فعال شود می تواند از هر 10 کشتی گیر، 6 کشتی گیر آن برای کرج باشد و این موضوع در ارتقاء تیم های ملی نیز تأثیرگذار خواهد بود.

دکتر کمالی زاده نیز در این دیدار گفت: در نظر داریم تا از سه خانه کشتی تا پایان سال جاری بهره برداری کنیم.

وی ادامه داد: ساخت دو سالن کشتی نیز در دستور کار سال آینده ما قرار دارد و ما آماده حمایت همه جانبه از کشتی به عنوان ورزش ملی کشور هستیم.

در این جلسه مقرر شد چند تن از قهرمانان استان البرز که واجد شرایط هستند، در شهرداری کرج استخدام شوند و از ظرفیت های شهرداری در خصوص تیم داری در کشتی استفاده شود.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه حضور خود در استان البرز به همراه حمید یاری رئیس هیأت کشتی استان و یزدانی نیا نایب رئیس سازمان لیگ با رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه استان البرز جلسه ای را برگزار کرد.

در این نشست در خصوص تجهیز و تعمیرات خانه های کشتی استان البرز و پروژه های زیرساختی استان بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد برای سال جاری و سال آینده بودجه خوبی به جهت پیشرفت و کمک به کشتی در استان درنظر گرفته شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی البرز علیرضا دبیر استعدادیابی تفاهم نامه شهردار کرج خانه کشتی مجتبی جانعلی آموزش وپروش فدراسیون کشتی رییس فدراسیون استان البرز کشتی استان مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، اکران ویژه فیلم سینمایی «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش با حضور امیرحسین آرمان، روح الله زمانی، امیرحسین شام‌بیاتی، راهله لطفی بازیگران و محمد عسگری کارگردان و حبیب‌ والی‌نژاد تهیه کننده فیلم در پردیس سینمایی صبامال برگزار شد.

در این اکران ویژه که با حضور امیر سرتیپ احمد دادبین مشاور فرماندهی کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و سایر فرماندهان برگزار شد، علاوه بر تجلیل از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی که با هدف نمایش رشادت‌ها و دلاورمردی‌های خلبان هوانیروز ارتش شهید علی‌اکبر شیرودی و همرزمانش ساخته شده است، «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش به نمایش درآمد و با استقبال خوبی مواجه شد.

در حاشیه این مراسم امیر احمد دادبین از فرماندهان ارشد ارتش در ۸ سال دفاع مقدس ضمن تشکر از عوامل این فیلم سینمایی برای ساخت این اثر، در توصیف این فیلم گفت: «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند.

همچنین عوامل این فیلم سینمایی همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های ویژه‌ای را در قالب یک پویش سراسری از امروز ۲۹ فروردین ماه تا ۸ اردیبهشت ماه سال‌روز شهادت شهید شیرودی برگزار خواهند کرد، این پویش شامل یک مسابقه کشوری ویژه نوجوانان، اکران‌های سیار در پادگان‌های ارتش، بزرگداشت شهید شیرودی و … خواهد بود.

«آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد از آثار راه یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود که سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری را دریافت کرد.

این فیلم سینمایی محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است و پخش آن توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

کد خبر 6081050

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • کانون علمی آرد و نان در البرز راه اندازی می‌شود
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • ویژه نامه جام جم البرز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود