Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد محمدی‌مهر مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی شد تیمش حتی یک بار هم از اشتباهات داوری سود نبرده است. - اخبار ورزشی -

فرشاد محمدی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و در بازی با گل‌گهر و استقلال هم نمایش خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم به برد برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه در حال حاضر اکثر بازیکنان را در اختیار داریم و برای بازی با پرسپولیس هم آماده هستیم. ما در این بازی هدفی جز برد نداریم و با اینکه در تهران برابر پرسپولیس بازی می‌کنیم، ولی فقط دنبال پیروزی هستیم.

وی در واکنش به اینکه برخی تیم‌ها از پرسپولیس به‌عنوان «تیم خاص» نام می‌برند، تصریح کرد: فکر می‌کنم در بحث تعداد بازی‌ها هم پرسپولیس حق دارد، هم دیگر تیم‌ها. با توجه به حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، این طبیعی بود که چند بازی این تیم لغو شود ولی این موضوع باعث شد تا در برگزاری بازی‌ها مشکلاتی ایجاد شود. سازمان لیگ می‌توانست بازی‌ها را دو هفته تعطیل کند یا اینکه تصمیم دیگری بگیرد تا تعداد بازی‌های تیم‌ها برابر شود. شما می‌بینید که برخی تیم‌ها هر پنج روز یک بار بازی می‌کنند، ولی برخی تیم‌ها بیشتر از یک هفته استراحت دارند.

رضایی: بازی فوق‌العاده سختی مقابل پرسپولیس داریم اما آماده هستیم

 

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که چرا آنها از لحاظ امتیازگیری عملکرد ضعیفی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: ما واقعاً بدشانس بودیم و اشتباهات داوری هم ضربه شدیدی به ذوب‌آهن زد. اگر این اشتباهات نبود الان در رده سوم یا چهارم جدول قرار داشتیم. در همین بازی با گل‌گهر دو پنالتی مسلم برای تیم ما گرفته نشد. از طرفی تعداد زیادی از بازیکنان ما درگیر بیماری کرونا شدند و این موضوع نیز به تیم‌مان ضربه زد. ما تیم خوبی داریم و فوتبال خوبی به نمایش می‌گذاریم. امیدوارم این بدشانسی‌ها و اشتباهات داوری دست از سر تیم ما بردارند. تیم ما حتی یک بار هم از اشتباهات داوری سود نبرده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

محمدی‌مهر در پایان اظهار داشت: فردا بازی سختی با پرسپولیس داریم. آنها واقعاً تیم خوب و باکیفیتی هستند. با این حال امیدوارم نمایش خوبی در این بازی داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن اصفهان پرسپولیس ذوب آهن اصفهان اشتباهات داوری محمدی مهر بازی ها تیم ما تیم ها یک بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد

لوکادیا از نظر فنی مهاجم خوبی بود اما حاشیه‌های خاص خود را داشت و در نهایت به بهانه‌های واهی کشورمان را ترک کرد.
بعد از آن که پرسپولیس در فیفا علیه این مهاجم هلندی حکم گرفت، لوکادیا خیلی تلاش کرد به پرسپولیس برگردد تا خسارت مالی را جبران کند اما این اتفاق رخ نداد و البته معلوم نشد که پرسپولیسی‌ها پول خود را از این مهاجم گرفتند یا نه؟
لوکادیا این روزها در تیم آموریبیتا که در دسته دوم اسپانیا بازی می‌کند نیمکت نشین شده و در ۶ بازی آخر این تیم فقط ۱۷ دقیقه مقابل لگانس بازی کرده که البته آنجا هم کاری از پیش نبرده است.
بی دلیل نبود که او می‌خواست دوباره به پرسپولیس برگردد و قرارداد ۱۸ ماهه ببندد تا هم خسارت مالی خود را جبران کند و هم بابت فصل بعد دوباره پول خوبی بگیرد.
این مهاجم ۶ گل حساس برای پرسپولیس زده بود؛ اما این روزها دوران بدی را سپری می‌کند و حتی در تیم ته جدولی لیگ ۲ اسپانیا تبدیل به یک نیمکت نشین شده است.

کد خبر 844819 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • اکبرپور: پرسپولیس نقشی در اشتباهات داوری علیه استقلال ندارد
  • شاکی شدن یک استقلالی؛ پرسپولیس این وسط چه کاره است؟ | خطیر باعث درگیر نکونام و درویش می شود
  • استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • خشم مدیرعامل ملوان؛ در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!
  • خسروی: همه تیم‌ها از اشتباهات داوری سود و ضرر کردند/ ما به بیانیه سرخابی‌ها اهمیتی نمی‌دهیم