Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه وضعیت شهرستان اسلام آباد غرب در حالت زرد است، گفت : محدودیت‌های اعمال شده مبنی بر تردد در آرامستان شهرستان همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به ممنوعیت فعالیت مشاغل سطح چهار در اسلام آباد غرب،گفت : سایر مشاغل شهرستان نیز به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب با بیان اینکه طرح ممنوعیت فعالیت حاج قاسم سلیمانی موجب کاهش ورودی بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان شده است، افزود: برنامه‌های مشابه در حوزه مدیریت بیماری موجب کاهش مبتلایان و فوتی‌های قطعی ابتلاء به کرونا می‌شود.

حیدری افزود: در طرح محدودیت‌های کرونایی سردار سلیمانی واحد‌های صنفی متخلف اخطار دریافت کرده و در صورت گرفتن سه اخطار واحد مذکور پلمب و افراد به واحد‌های قضائی معرفی شدند.

او با اشاره به اینکه با وجود زرد رنگ بودن وضعیت شیوع ویروس کرونا خطر آن هنوز هم جدی است، ادامه داد: این بیماری تاکنون ریشه کن نشده و در صورت قطع همکاری مردم شهرستان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیماری دوباره اوج می‌گیرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ نصرالله بیگلری در تشریح این خبر گفت: از ساعت ۶ و نیم صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش و اجرای مراسم رژه یگان‌های نظامی محدودیت‌های ترافیکی در شهر ساری اعمال خواهد شد.

وی از مسدود شدن مسیر میدان امام تا میدان ابن شهر آشوب از ساعت ۶ و نیم صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه تا پایان مراسم خبر داد و افزود: شهروندان محترم ساروی برای تردد می‌توانند از مسیر‌های جایگزین مثل خیابان جام جم، بلوار عسکری محمدیان و کمربندی و ... استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج