Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمانان زن و مرد وزنه‌برداری مدال‌شان را به خانواده شهیدان سلیمانی و زمانی‌نیا اهدا کردند.

مراسم اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان پهلوان ماندگار، مرد میدان میثاق جامعه ورزش با سردار دلها با همت سازمان بسیج ورزشکاران ظهر امروز (چهارشنبه دهم دی ماه) در سالن فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه و محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی‌زاد معاون وزیر ورزش در امور بانوان، محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، سیدحسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته، ذبیح‌الله پورشیب، سردار آذرنوش، سردار میرجلیلی رییس سازمان بسیج،  حاج‌آقا مالمیر مسؤل امور فرهنگی فدراسیون‌ وزنه‌برداری، علی داودی و پوپک بسامی ملی‌پوشان مردان و بانوان وزنه‌برداری و حضور داشتند.

سردار پورجمشیدیان در بخشی از سخنانش اظهار داشت: هشت سال تمام دنیا جمع شدند تا یک وجب از این خاک مقدس را به دست بیاورند. هم اکنون هم مدافعان حرم و رزمندگان ایثارگر حتی امروز هم دو هزار کیلومتر دورتر می‌روند و از این سرزمین مقدس دفاع می‌کنند  باید به این عظمت ادای احترام کنیم.

در این مراسم مسئولان میثاق‌نامه پهلوان ماندگار را امضا کردند.

در پایان علی داودی و پوپک بسامی دو قهرمان وزنه‌برداری کشورمان مدال‌های خود را به خانواده‌های سردار شهید سلیمانی و شهید زمانی نیا اهدا کردند./ فارس

 

 

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

برگزاری اولین مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی با همت سازمان بسیج ورزشکاران

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

برگزاری اولین مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی با همت سازمان بسیج ورزشکاران

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: همت سازمان بسیج ورزشکاران سالگرد شهادت وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی

در این مراسم، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا