Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی رحمتی و مسعود شجاعی را می توان غیرمنتظره ترین سرمربیان لیگ برتری دانست، آنها تا ساعتی دیگر روبروی یکدیگر قرار می گیرند

به گزارش طرفداری، اگر در خلال لیگ قبلی می شنیدیم دو بازیکن باتجربه لیگ برتر فصل آینده به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم های تراکتور و شهرخودرو خواهند نشست، قطعا برایمان نمی توانست قابل باور باشد اما در واقعیت این اتفاق (به رغم غیرقابل قبول بودن) افتاد و هر دو نام مورد نظر روی نیمکت های تیم خود  نشستند و هرچقدر غیرقابل تصور ولی اتفاقی که باید، افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمهدی رحمتی که در بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار به هدایت شاگردان خود می پرداخت پس از آغاز لیگ بیستم در نهایت مربیگری را انتخاب کرد و روی نیمکت شهرخودرو نشست. در سوی دیگر دیدن نام مسعود شجاعی به عنوان سرمربی تیم تراکتور(حتی به طور موقت) از نام رحمتی هم تعجب برانگیزتر بود. کاپیتان پیشین تیم ملی پس از کنار رفتن علیرضا منصوریان، به عنوان زمامدار امور فنی تراکتوری ها انتخاب شد.

سیدمهدی رحمتی و مسعود شجاعی در بازی های مقدماتی جام جهانی 2006، 2010 و 2014 و جام ملت های آسیا 2011 با یکدیگر در تیم ملی همبازی بودند. البته درباره این دو تیم مربی ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد کمی پیش از بازی های لیگ برتر دوره بیستم رحمتی می دانست در این دوره از رقابت ها مربیگری کند اما مسعود شجاعی که تا همین چند دیدار قبلی به میدان می رفت حالا به کمک علی نیکبخت و محمود شجاعی تراکتوری ها را هدایت می کند و جالب اینکه به عنوان بازیکن – مربی، خود را به میدان نمی فرستد.

هر آنچه که هست این دو مربی تا ساعتی دیگر باید روبروی یکدیگر قرار بگیرند. مربیانی که با اختلاف چهار امتیازی هفت پله با یکدیگر فاصله دارند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد

مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی از دقایقی پیش در قاین آغاز شده و اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات ۶۵ کشتی‌گیر در ۱۲ وزن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کشتی‌گیران در اوزان ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم، ۴۱ کیلوگرم، ۴۴ کیلوگرم، ۴۸ کیلوگرم، ۵۲ کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۲ کیلوگرم، ۷۵ کیلوگرم، ۸۵ کیلوگرم و ۱۰۰ کیلوگرم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

همچنین آیین تکریم از پیشکسوتان کشتی قاینات نیز در این مراسم برگزار می‌شود.

در پایان از هر یک از اوزان یک کشتی‌گیر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

 مراسم اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز