Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:56:40 GMT

یازده بازیکن منتخب مسعود شجاعی مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۲۹۸۰

یازده بازیکن منتخب مسعود شجاعی مشخص شدند

ترکیب تراکتور برای بازی با شهر خودرو اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو و تراکتور در یکی از حساس ترین دیدارهای امروز لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می روند.


مسعود شجاعی که هفته گذشته در برابر صنعت نفت نخستین شکست خود را تجربه کرد، یازده بازیکن منتخب خودش را روانه میدان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته جالب درخصوص ترکیب امروز تراکتور، اضافه شدن محمد قنبری به لیست یازده بازیکن اصلی آنهاست. او در ترکیب تبریزی ها در پشت عباس زاده مشغول وظیفه خواهد بود تا قدرت خط حمله تراکتور را افزایش دهد.

 

 ترکیب تبریزی ها برای بازی امروز به شرح زیر است:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، وفا هخامنش، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، سعید مهری، حمید بوحمدان، احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده.


تراکتور در تلاش است با پیروزی در این بازی، به تیم های بالای جدول اضافه شود. این دیدار از ساعت 16:40 برگزار می شود.

تراکتور شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، تیمهای سپاهان و ملوان در حالی به مصاف یکدیگر رفت که در این بازی نیز پیام نیازمند در قفس توری سپاهان حضور ندارد و نیما میرزازاد وظیفه دفاع از دروازه این تیم را خواهد داشت.

در خط دفاعی اما چهار بازیکن سرشناس به میدان خواهند رفت که زکی‌پور و رضاییان مدافعان کناری خواهند بود و در پست دفاع مرکزی، هادی محمدی و سیاوش یزدانی بازی خواهند کرد.

نکته جالب ترکیب سپاهان، مصدومیت رضا اسدی است که باعث شده تا شکل تهاجمی زردپوشان اصفهانی تغییر کند. امید نورافکن، محمد کریمی و برایان دابو عناصر مرکزی خواهند بود.

جلوتر از آنها رضا شکاری و فرشاد احمدزاده بازی می‌کنند و شهریار مغانلو در قامت تک مهاجم وظیفه گلزنی را برعهده خواهد داشت.

ترکیب سپاهان مقابل ملوان:

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی،سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریارمغانلو

دیگر خبرها

  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • ترکیب ذوب آهن برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند