Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت عمران شهر جدید پردیس در قالب اطلاعیه‌ای از اخذ مجوزات قانونی به منظور دریافت ۲۵ درصد هزینه کرد تکمیل واحد‌های مسکن مهر از کلیه خریداران، متقاضیان ثانویه و سرمایه‌گذاران مسکن مهر خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت عمران شهر جدید پردیس در قالب اطلاعیه‌ای از اخذ مجوزات قانونی به منظور دریافت ۲۵ درصد هزینه کرد تکمیل واحد‌های مسکن مهر از متقاضیان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر مبنای این مصوبه کلیه خریداران، متقاضیان ثانویه و سرمایه‌گذاران مسکن مهر از تاریخ ۱ دی ماه سال جاری موظف به پرداخت هزینه مذکور هستند.

به استناد این اطلاعیه، پرداخت این مبلغ شامل حال متقاضیان اولیه مسکن مهر پردیس نخواهد شد.

بر همین اساس، دلیل اخذ این مجوز توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس، درخواست‌های مکرر متقاضیان اولیه مسکن مهر مبنی بر تکمیل پروژه‎ها و جلوگیری از سوء استفاده دلالان از این شرایط و درخواست خریداران بابت تکمیل و تحمیل واحد‌ها عنوان شده است.

گفتنی است هزینه مذکور بر مبنای جداول ارائه شده برای فاز‌های مختلف از ۱۶ میلیون تا ۳۱ میلیون تومان خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه، در شرایط اضطراری، چناچه خریدار شرایط پرداخت آورده تکمیلی به صورت یکجا را نداشته باشد، تمهیدات لازم در چهارچوب ساختار قانونی به صورت پرداخت اقساطی نیز مهیا خواهد شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسکن مهر پردیس متقاضیان مسکن خریداران مسکن مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد خادمیان مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی میزان پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را توسط بانک‌ها تشریح کرد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۹۴ هزار و ۹۵۳ نفر در «سامانه» ثبت‌نام کردند. از متقاضیان ثبت نام شده یک میلیون و ۴۱۶ هزار و ۴۵۲ نفر حائز شرایط اولیه شدند و از این تعداد ۹۹۱ هزار و ۶۵۸ متقاضی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه معرفی شدند.

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: طبق آمارها، تسهیلات پرداخت شده توسط بانک‌ها به متقاضیان وام ودیعه به تعداد ۴۳۸ هزار و ۵۵۸ فقره است که با توجه به فصل نقل و انتقالات، انتظار داریم تا این میزان افزایش یابد و تعداد بیشتری از مردم بتوانند از این امکان برای فراهم کردن مسکن مناسب خود و خانواده استفاده کنند. بانک‌ها طبق بخشنامه شرایط پرداخت وام ودیعه را تسریع بدهند.

وی توضیح داد: به تازگی گزارش‌هایی به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده که بر اساس آن، برخی از شعب، مدارک مازاد از بخشنامه از متقاضیان تسهیلات ودیعه طلب می‌کنند و حتی استعلام‌هایی را مجدداً بعد از حائز شرایط شناخته شدن متقاضی می‌خواهند که این موارد مورد تأیید وزارت راه و شهرسازی نیست. تمامی شعب بانک باید بر اساس بخشنامه پیش بروند و مدارک و استعلاماتی خارج از بخشنامه از متقاضیان طلب نکنند.

کد خبر 6084633 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان
  • درخواست بازنگری طرح افزایش وام ودیعه مسکن/ متقاضیان از این طریق برای دریافت وام اقدام کنند
  • افزایش تسهیلات مسکن روستایی به۳۵۰ میلیون تومان
  • واحد‌های مسکن مهر بدون امکانات تحویل داده نمی‌شود