Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، شهرستان رامسر از صبح امروز ۱۰ دی برای دومین بار ظرف یک ماه گذشته با وجود اعمال محدودیت های کرونایی در وضعیت قرمز قرار گرفته است بطوریکه در حال حاضر ۴۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان امام سجاد این شهرستان بستری هستند.

محمد ازاد روز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا رامسر با تاکید بر بازگشت تمامی محدودیت های کرونایی در شهرستان گفت: ساده انگاری از این ویروس سبب شده تا این شهرستان ظرف مدت یک ماه گذشته برای دومین بار در وضعیت قرمز کرونایی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که بررسی های انجام شده در سطح شهرستان نشان می دهند که مردم بدون توجه به وضعیت شیوع کرونا ، دورهمی ها را  آخر هفته ها در ییلاقات رامسر برگزار می کنند که این امر باعث گسترش ابتلای افراد به این بیماری می شود.

فرماندار رامسر با تاکید بر این نکته که سطح ۲ ، ۳ و ۴ واحدهای صنفی در وضعیت قرمز مجاز به فعالیت نیستند،  گفت: با توجه به تعطیلی واحدهای صنفی خانواده ها تنها برای رفع احتیاجات ضروری از خانه ها خارج شوند تا هر چه زودتر زنجیره این ویروس در شهرستان قطع شود.

ازاد همچنین از عدم رعایت برخی از واحدهای شغلی سطح یک در این شهرستان گله کرد و گفت: متاسفانه برخی از واحدهای صنفی سطح یک بدون رعایت پروئکل های بهداشتی به مردم خدمات ارائه می کنند که مسئولان ذیربط لازم است در صورت عدم پایبندی به مصوبات نسبت به پلمب واحدهای صنفی اقدام کنند.

به گفته وی ، برخی از مشاغل و واحدهای صنفی در این شرایط  فارغ از پروتکل های بهداشتی فعالیت می کنند که باعث گسترش این بیماری در سطح شهرستان شده است.

نماینده عالی دولت در رامسر نسبت به برگزاری برخی آئین های عزا و عروسی و همچنین فعالیت باشگاه های ورزشی در سطح شهرستان انتقاد کرد و گفت: مسئولان اداره اوقاف و امور خیریه و ورزش و جوانان باید نسبت به جلوگیری از برگزاری این آئین ها و فعالیت سالن های ورزشی اقدام کنند.

وی افزود : مدیریت بانک ها و اداره دارایی شهرستان هم در این شرایط کرونایی باید با مردم و واحدهای صنفی همکاری کنند.

رئیس شبکه بهداشت رامسر هم در این جلسه ، یکی از چالش های پیش روی این منطقه را عدم پایبندی بیماران به قرنطینه خانگی بیان کرد و گفت: دیده می شود برخی افراد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ که باید در قرنطینه خانگی باشند بدون توجه به پروتکل های بهداشتی در سطح شهر و محافل خانوادگی حاضر می شوند.

حمید رضا مبشری افزود: در چنین شرایطی نیاز داریم که نیروهای بسیج سپاه با توجه به اجرای طرح شهید سلیمانی با شبکه بهداشت و درمان بیشتر همراهی کنند.

وی گفت: هم اکنون ۸ مرکز بهداشتی و درمانی و ۸ مرکز سلامت به همراه نیروهای طرح شهید سلیمانی برای بیمار یابی به درخانه ها مراجعه می کنند ولی با این حال کمبود نیرو داریم.

رئیس شبکه بهداشت رامسر از مسئولان ادارات شهرستان خواست برای موفقیت این طرح وسیله نقلیه در اختیار تیم مراقبت و رهگیری خانگی در شهرستان قرار دهند.
 

برچسب‌ها مازندران رامسر محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران رامسر محدودیت های کرونا مازندران رامسر محدودیت های کرونا اخبار کنکور واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر نصیری پیش از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت های واحدهای صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحدهای صنفی متخلف برخورد کرده است.

کد خبر 6085587

دیگر خبرها

  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید