Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویکتور فونت معتقد است که مشکل بارسلونا فقدان یک پروژه مناسب است.

ویکتور فونت، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا پس از اعلام اعضای هیئت مدیره خود در صورت پیروزی در انتخابات، در مورد انتخاب های اش توضیح داد. به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، ویکتور فونت گفت:

ما را به این موضوع متهم کردن که فقط در مورد ژاوی صحبت می کنیم و با توجه به وضعیت باشگاه، این مهم است که توضیح دهیم که ما مدتی است درباره این که چگونه می توانیم نحوه مدیریت باشگاه و مجموعه را تغییر دهیم، فکر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خواهان تغییر در سبک مدیریت هستیم. سبک و راهکارهای مدیریتی باید جواب بدهند و ثبات و بیشترین تضمین موفقیت را برای تیم فراهم کنند. مدیران فقط به تصمیم گیری های مهم استراتژیک کمک کرده و اعتبارسنجی می کنند اما در هر طرحی یک ساختار فوق العاده وجود خواهد داشت. ما نمی خواهیم که برای فوتبال زنان یک مدیر داشته باشیم، برای هندبال یک مدیر دیگر و...

ما شخصیتی را می خواستیم که بین مدیریت و بازیکنان حرفه ای تیم همانند یک رابط باشد و این مقام، مدیر اجرایی ورزشی خواهد بود. خولی لوپز یک مدیر با تجربه ورزشی است. او یکی از بازیکنان باتجربه با بیشترین تعداد بازی در تاریخ بارسا ب است و در لالیگا در وایادولید نیز بازی کرده و دارای مدرک مدیریت بازرگانی است.

انتخاب ژاوی به عنوان مدیر اجرایی در بخش فوتبال و جوردی کرویف به عنوان مدیر ورزشی؟

او گیرنده اصلی تصمیمات در زمینه تیم فوتبال بارسلونا خواهد بود. او هر آن چه باید را دارد؛ مهارت های مدیریتی، رهبری، اعتبار، او باشگاه را می شناسد و عاشق بارسلونا است. جوردی کرویف، بازیکن سابق بارسلونا، نقل و انتقالات را پوشش می دهد. او نیازهای تیم را تعیین خواهد کرد.

رونالد کومان؟

باید به او بیشترین اعتماد به نفس را بدهیم، ما در میانه فصل هستیم. مشکل فقدان یک پروژه است. ما به کومان اعتماد داریم اما اگر اوضاع با او خوب پیش نرود، سال بعد ژاوی سرمربی بارسلونا خواهد بود. در این صورت هر دو پست او به صورت همزمان پابرجا خواهند بود، همان طور که الکس فرگوسن این کار را در منچستریونایتد انجام داد.

در نقل و انتقالات زمستانی اولویت با خرید اریک گارسیا است و اولویت دیگر ما حفظ لیونل مسی در تیم است.

 همچنین بخوانید:

ویکتور فونت اعضای هیئت مدیره خود را اعلام کرد؛ ژاوی مدیر اجرایی و جوردی کرویف مدیر ورزشی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ویکتور فونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا

ممکن است ژاوی از تصمیم ۳ ماه قبل خود منصرف شود و فصل آینده هم روی نیمکت بارسلونا بنشیند

طرفداری | ۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرد که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد.

اعلام خروج ژاوی، شوک مثبتی به اردوی بارسلونا وارد کرد و این تیم موفق شد علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ نیز فاصله‌اش را با رئال مادرید کاهش داد و امیدهای قهرمانی را زنده کرد. هرچند بلوگرانا با قبول شکست برابر پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان کنار رفت و در ال کلاسیکو نیز نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند، اما مدیران بارسلونا از روند تیمشان طی هفته‌های اخیر رضایت دارند و از ادامه همکاری با ژاوی استقبال می‌کنند.

ژاوی چراغ سبز نشان داد

دقایقی قبل، رسانه موندو دپورتیوو اعلام کرد ژاوی به ماندن در بارسلونا چراغ سبز نشان داده و از مدیران باشگاه خواسته که جلسه‌ای در مورد ادامه همکاری با یکدیگر ترکیب بدهند‌. رابطه خوب مدیران بارسلونا با ژاوی و همچنین حمایت بازیکنان کلیدی ترکیب از این سرمربی جوان، عقب‌نشینی سرمربی آبی و اناری پوشان از تصمیمش را به یک احتمال جدی تبدیل کرده‌است.

به این شرط می‌مانم!

بر اساس خبرها، ژاوی تنها در صورتی حاضر می‌شود در بارسلونا بماند که باشگاه خواسته‌های او را برآورده کند. ژاوی می‌خواهد که ترکیب تیمش با اضافه شدن چند بازیکن مطرح مثل دنی اولمو تقویت شود و از مدیران باشگاه انتظار دارد که به خواسته‌های او جامه عمل بپوشانند. البته که مدیران باشگاه نیز قرار نیست خواسته‌های محال و غیرممکن ژاوی را برآورده کنند و انتظار دارند که این سرمربی جوان خودش را برای تداوم حضور در بارسلونا، با شرایط مالی باشگاه وفق دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس